سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران درگذشت «محمدعلی حسین‌زاده» را تسلیت گفت


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با صدور پیامی درگذشت محمد علی حسین زاده منتخب مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس دهم را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«إنا لله و أنا الیه راجعون

درگذشت سرباز خدوم و فداکار انقلاب اسلامی، مجاهد سخت‌کوش محمد علی حسین‌زاده منتخب مردم شریف مراغه و عجب‌شیر و همه دوستان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به خانواده محترم، مردم شریف و شهیدپرور مراغه و عجب‌شیر و همه دوستان و همراهان آن عزیز تسلیت گفته، از پیشگاه خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌کنیم.

تلاش بی‌وقفه در تحصیل دانش، فرهیختگی در دفاع از آرما‌ن‌های بلند انقلاب اسلامی، سخت‌کوشی در خدمت به محرومان و افتخار سربازی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از ویژگی‌های بارز مرحوم حسین‌زاده در عمر کوتاه خدادادی او بود.

این ویژگی‌ها از وی انسانی بی‌ادعا بی‌آلایش و بی‌توجه به مناصب دنیوی پدیدآورد که یکسره خود را وقف سربلندی اسلام و انقلاب اسلامی کرده بود.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران ضمن بزرگداشت یاد آن مرحوم، این ضایعه را به خانواده بزرگ دانشگاه نیز تسلیت عرضه نموده، علو درجات ایشان را از خداوند بزرگ مسألت می‌نماید.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران»

محمدعلی حسین‌زاده متولد 1356 در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم و به عنوان کاندیدای مستقل از حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر با 50980 رای به عنوان منتخب مردم برگزیده شد که متاسفانه روز گذشته در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کلیپ نهاد نمایندگی دانشگاه آذربایجان برای اردوی ورودی جدیدهای-