سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادعای پارس: بازگشت مجری شبکه ماهواره ای مورد بررسی نهادهای امنیتی قرار گرفت


ادعای پارس: بازگشت مجری شبکه ماهواره ای مورد بررسی نهادهای امنیتی قرار گرفتپارس/ بررسی این نهاد نشان می دهد که حضور وی با برنامه ریزی یک تیم رسانه ای در خارج کشور و یک تیم رسانه ای در داخل صورت گرفته است.

بررسی یک نهاد فرهنگی از بازگشت منصوره حسینی مجری شبکه من و تو به ایران و گردش آزادانه وی در فضاهای رسانه ای و سینمایی نشان می دهد که وی برای زمینه سازی به داخل کشور آمده بود.
بررسی این نهاد نشان می دهد که حضور وی با برنامه ریزی یک تیم رسانه ای در خارج کشور و یک تیم رسانه ای در داخل صورت گرفته است.
در نتیجه گیری این بررسی آمده است که حضور منصوره حسینی مجری شبکه من و تو در کشور، در واقع تستی است که افراد معروف تر و بزرگتری از جریان فتنه مثل عباس معروفی و در مراحل بعد عطاءالله مهاجرانی به کشور برگردند.
هنوز هیچ مقام امنیتی و اطلاعاتی در این زمینه اظهار نظری نداشته است.



منبع: پارس


ویدیو مرتبط :
ادعای مضحک مجری شبکه سلطنت طلب پارس: بین مردم ایران و اسرائیل سابقه 2700 ساله وجود دارد