سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری اجلاس کشورهای تولید کننده گاز جهان در تهران اقتدار ایران را نشان داد


آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک افزود: دیدار سران کشورهای شرکت کننده در این اجلاس با رهبر معظم انقلاب حاوی نکات و مطالب ارزنده ای است و باید فرصت های همدلی در مناسبات بین المللی روز به روز تقویت شود.
وی گفت: نباید اجازه داد که غربی ها از این اجلاس بهره برداری سوء کنند و به مشکلات کشور دامن بزنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: حضور پوتین در تهران و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب نیز نشان از جایگاه مستحکم و باصلابت ایران در منطقه و جهان دارد.
آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: در مناسبات دیپلماسی باید اولویت کشور تقویت ظرفیت های بین المللی باشد و هرچه پیوند ایران با کشورهای دیگران محکمتر شود، ضریب موفقیت و اقتدار کشور در جهان بیشتر می شود.
وی گفت: موفقیت در مقوله برجام افتخاری است که برای همیشه در تاریخ کشور ثبت شد و در شرایط پساتحریم باید با استفاده از روحیه و انگیزه بالای مردم در سازندگی و رشد مفاد اقتصاد مقاومتی به گونه ای رقم بخورد که تحول آفرینی اقتصادی کشور تضمین شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج شجره طیبه و یادگار امام راحل است و با اخلاق ترین و متعهدترین نیروهای کشور زیر پرچم بسیج، از بدو انقلاب تا به امروز به بهترین شکل حامی انقلاب و ارزش های نظام بوده اند.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: نیروهای بسیجی در جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی به عنوان حامیان همیشه در صحنه نقش آفرینی کرده اند و صف آرایی آن ها در برابر دشمن با برنامه ریزی کارشناسی، همواره خاری در چشم بدخواهان نظام بوده است.
وی در آستانه اربعین حسینی نیز افزود: فرهنگ عاشورایی با پیام ایثار و شهادت سرمایه بزرگ نرم کشور است و همه هراس دشمنان از این فرهنگ است.
وی توضیح داد: اربعین فرصتی مغتنم است تا شیعیان با اجتماع بزرگ خود پیام همدلی و وحدت و عشق و ارادت خود را به جهان نشان دهند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: مکتب عاشورا تجلی مبارزه حق علیه باطل است و این مکتب با پیام های بلندش باید به الگویی برای آزادی خواهان و حق طلبان جهان تبدیل شود.
درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یک بار با هدف تقویت همگرایی بین مدیران و بررسی و تحلیل مسائل روز کشور و استان در بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برپا می شود.ک/2
6013/3017/ 6075

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در تهران