سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از دستگیری سارق مسلح با لباس زنانه تا مسدود كردن سایت فروش غذا با انگیزه اخاذی


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحمد هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی گزارش از چند فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در سطح شهر سبزوار تیمی از ماموران دایره تجسس كلانتری 11 شریعتی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی سرقت ها با استفاده از سرنخ های بجامانده و شیوه های نوین پلیسی یكی از سارقان را شناسایی و او را در حال فروش لوازم سرقتی دستگیر كردند.
هاشمی تصریح كرد: متهم 30 ساله به نام محمد در بازجویی های پلیس در مواجهه با ادله و مستندات كشف شده به هفت فقره سرقت خودرو و 30 فقره داخل خودرو با همدستی همسرش (زهره27 ساله) اعتراف كرد.
فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به دستگیری همدست متهم افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقادیر زیادی لوازم سرقتی شامل ضبط و پخش ،جك خودرو،جعبه آچار آلات، مموری و لپ تاپ كشف شد.
وی با بیان اینكه متهمان پس از بازجویی های تكمیلی با تشكیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی و وجه نقد در خودروها، خودداری كنند؛ ضمن اینكه هر گونه تردد مشكوك در اطراف خودروها هم به مركز فوریت های پلیسی 110 گزارش شود.

** سارق مسلح در لباس زنانه دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری سارق مسلحی كه در درگیری با ماموران مجروح شده بود و قصد فرار در لباس زنانه را داشت ،خبر داد.
سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه كه باعث ایجاد نارضایتی بین شهروندان شده بود، بلافاصله تیم ویژه ای از كارآگاهان پلیس، بررسی موضوع را به طور گسترده آغاز كردند.
این مقام انتظامی افزود: كارآگاهان پلیس با بررسی های میدانی و پایش اطلاعات تخصصی و اشراف اطلاعاتی از دخالت یك سارق سابقه دار در این زمینه مطلع شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح كرد: ماموران پس از انجام اقدامات شبانه روزی، محل اختفای این سارق مسلح را شناسایی و كنترل كردند.
جلیلیان گفت: این سارق مسلح به محض مشاهده ماموران به سمت آنان تیراندازی كرد و ماموران، پس از مدتی درگیری مسلحانه ،این سارق را در حالی كه مجروح شده بود و با لباس زنانه در حال فرار بود دستگیر و از وی یك قبضه سلاح كمری كشف كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با بیان اینكه این سارق مسلح دارای چندین فقره سابقه كیفری بود، افزود: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به سه فقره سرقت مسلحانه مغازه اعتراف كرد.

**توقیف كامیون حامل شیرغیربهداشتی در ایست بازرسی
فرمانده انتظامی گالیكش از توقیف كامیون حامل 15 تن شیر غیر بهداشتی در ایست و بازرسی تنگراه خبر داد.
سرهنگ غلام رضایی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی تنگراه شهرستان گالیكش، حین كنترل خودروهای عبوری، موفق به توقیف كامیون حامل شیر فاقد مجوز و غیربهداشتی شدند. در بازرسی از خودروی مورد نظر بیش از 15 تن شیر فاقد مجوز و غیربهداشتی كشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به تشكیل پرونده و توقیف خودروی مورد نظر، خاطرنشان كرد: این مقدار شیر غیربهداشتی پس از صورتجلسه تحویل اداره دامپزشكی شهرستان شد.

** كشف 40 هزار عدد قرص نیروزا در دیواندره
فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره از كشف تعداد 40 هزار عدد قرص نیروزای غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ قدرت سورنی گفت: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی نساره شهرستان دیواندره، حین اجرای ایست و بازرسی مقطعی به یك دستگاه خودرو پراید مشكوك شدند و بلافاصله خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف كردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو، 40 هزار عدد قرص نیروزای غیر مجاز را كه به طرز ماهرانه ای در قسمت های مختلف خودرو جاساز شده بود، كشف كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره خاطرنشان كرد: در این زمینه ضمن توقیف خودرو، راننده و سرنشین مربوطه نیز به مرجع قضائی معرفی شدند.

**مسدود كردن سایت فروش غذا با انگیزه اخاذی
فردی كه با مسدود كردن سایت فروش غذا یك رستوران،قصد اخاذی داشت با تلاش كارآگاهان پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در زاهدان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ سیدمحمد حسینی پور رئیس پلیس فتا انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: فردی به این پلیس مراجعه و اظهار كرد كه سایت رستوران او توسط فردی ناشناس بسته شده و عرضه خدمات اینترنتی را غیر ممكن كرده است و این فرد سودجو طی تماس تلفنی درخواست پرداخت مبلغی به منظور باز كردن سایت كرده است كه بررسی موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.
این مقام انتظامی گفت: تیم فنی این پلیس وارد عمل شده و پس از انجام بررسی های تخصصی، عامل جرم را شناسایی و او را برای ارائه توضیحات بیشتر احضار كردند.
حسینی پور با اشاره به اینكه متهم در ابتدا منكر انجام هر گونه جرمی بود، افزود: این فرد در تحقیقات تخصصی پلیس بیان كرد كه مدتی پیش صاحب رستوران به شركتی كه من در آن كار می كنم مراجعه و تقاضای طراحی سایت فروش برای رستورانش كرد كه من بعد از تهیه این سایت مشخصات و نام كاربری آن را در محلی یادداشت كردم و چند روز پیش به صورت اتفاقی وارد سایت شدم و از آنجا كه مشتریان زیادی از طریق اینترنتی اقدام به تهیه غذا می كردند و به نظر می آمد صاحب رستوران درآمد زیادی دارد؛ وسوسه شدم و با بستن سایت، قصد دریافت مبلغی از او را داشتم.
رئیس پلیس فتا انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان كرد: متهم پس از تكمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.

** دستگیری مزاحم اینترنتی كه برای همسر سابقش دردسر آفرین شد
رئیس پلیس فتا گلستان از دستگیری یكی از شهروندان كه اقدام به ایجاد مزاحمت و توهین به شهروند گرگانی در شبكه های اجتماعی كرده بود، خبر داد.
سرهنگ حبیب‌الله رجبلی گفت: در پی دریافت یك پرونده قضائی مبنی بر شكایت شهروندی گواه بر ایجاد مزاحمت با تحقیقات به‌عمل آمده از شاكی و بررسی‌های مقدماتی، مشخص شد فردی با ایجاد یك پروفایل در شبكه های اجتماعی اقدام به انجام این‌كار می كند.
وی افزود: در تحقیقات تكمیلی و بررسی های فنی و تخصصی محرز شد شخصی با هویت مشخص اقدام به ایجاد این پروفایل و توهین و مزاحمت برای شاكی می‌كند كه متهم، احضار و پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیرقابل انكار، اعتراف كرد.
این مقام انتظامی تصریح كرد: متهم، انگیزه خود از انجام این كار، انتقام جویی از شاكی كه همسر سابقش (به خاطر پرداخت مهریه ) عنوان كرد.
سرهنگ رجبلی افزود: پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ارسال شد.
این مقام انتظامی به شهروندان توصیه كرد: از بارگذاری و به اشتراك گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبكه‌های اجتماعی خودداری كنند و در صورتی‌ كه شخصی برای آنان مزاحمت ایجاد می كند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب كنند و مكالمه را ادامه ندهند.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از شهروندان خواست تا به هویت ها در فضای مجازی اعتماد نكنند و در صورت برخورد با موارد مشكوك، آن را از طریق سایت پلیس فتا اطلاع دهند.
اجتمام(5)9105**1776

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارق مسلح توسط مردم رهگذر‬ -