ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



احمدی: باید حواس‌مان باشد از کشورهای عربی سالم برگردیم!/ آنها در کمال امنیت در ایران بازی می‌کنند


محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت سپاهان در آستانه دیدار با النصر امارات گفت: خدا را شکر پس از اینکه نتوانسته بودیم در لیگ و طی چند بازی پیاپی نتیجه لازم را کسب کنیم اما در آسیا خوب آغاز کردیم و توانستیم در بازی اول که همواره سخت‌تر است، مقابل النصر امارات به پیروزی برسیم. این برد طی یک بازی منطقی به دست آمد و نتیجه بازی در نهایت به سود سپاهان شد.

وی ادامه داد: در این دیدار بازی کاملا در اختیار ما بود و آن چیزی که مربیان از ما خواسته بودند را به خوبی انجام دادیم اما مهم این است که این روند را ادامه دهیم.

احمدی در مورد بازی برگشت دو تیم گفت: به طور حتم بازی برگشت در امارات سخت‌تر است چون النصر برای انتقام می‌آید اما ما هم برای برد به میدان می‌رویم و باید از تیم اماراتی که راحت‌ترین تیم گروه‌مان حساب می‌شود هر 6 امتیاز ممکن را بگیریم. ما برای برد به میدان می‌رویم و امیدوارم با یک بازی منطقی هر سه امتیاز را کسب کنیم تا برای بازی‌های بعد کارمان راحت‌تر شود.

مدافع سپاهان در مورد اینکه با میزبانی خوب هفته اول نمایندگان ایران در آسیا امنیت کشورمان دوباره به اثبات رسید، گفت: به خاطر برخی مسائل سیاسی کشورهای عربی از چند ماه گذشته حاشیه‌سازی را آغاز کرده بودند و این در حالی است که بدون شک ایران امن‌ترین کشور جهان است. عرب‌ها حاشیه‌سازی کردند تا امتیاز بگیرند و از این امتیاز سود ببرند اما من فکر نمی‌کنم مشکلی برای آنها در سفر به ایران پیش بیاید چون امنیت برقرار است.

وی افزود: از سوی دیگر احساس می‌کنم ما باید حواسمان باشد که وقتی به کشورهای عربی می‌رویم سالم برگردیم چون عربستان خودش درگیر جنگ است و وضعیت سایر کشورهای عربی نیز بهتر از این کشور نیست. آنها که راحت می‌آیند و در امنیت کامل در شهرهای ایران بازی می‌کنند و برمی‌گردند.

احمدی در مورد استیماچ گفت: او فعلا هست و کارش را انجام می‌دهد ضمن اینکه تیم هم خوب بازی می‌کند اما چون نتایج به نفع ما نیست شرایط این گونه شده است هرچند که معتقدم امسال بدشانسی گریبان سپاهان را گرفته است. ما بازی‌های خوبی می‌کنیم اما نتیجه نمی‌گیریم. ان‌شاءالله با این برد آسیایی بتوانیم ادامه رقابت‌های لیگ را هم با اقتدار آغاز کرده و در 9 بازی باقی مانده امتیازات لازم را برای نزدیک شدن به صدر جدول کسب کنیم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/XKBY54


ویدیو مرتبط :
حفظ امنیت مردم به صورت خودمختار در ایران به دور از دخالت‌ کشورهای خارجی