سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارتش سوریه در یک قدمی بزرگراه اصلی حلب-دمشق/بیش از 100 تروریست کشته شدند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از دو هفته آرامش نسبی در جبهه جنوبی استان حلب، روز گذشته نیروهای سوری با کمک نیروهای مقاومت عراق و لبنان و پشتیبانی مستشاران سپاه پاسداران حملات غافلگیرکننده‌ای را علیه مواضع تروریست‌ها در جبهه جنوب غربی استان حلب و در جنوب شهرک «خان طومان» آغاز کردند.

به گزارش فارس، نیروهای مقاومت در این عملیات موفق شدند 4 روستای مهم و راهبردی «خلصة»، «القلعجیة»، «الحمرا» و «زیتان» را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

بنا بر این گزارش، در این عملیات ده‌ها عنصر تروریستی کشته و زخمی شدند و تعدادی نیز به اسارت نیروهای مقاومت درآمدند.

به گزارش فارس، تلفات تروریست‌ها در عملیات پاکسازی 4 روستا در حومه جنوبی حلب به شرح ذیل است:

جیش الصقور: 20 کشته

اجناد الشام: 35 کشته

تیپ ثوار الشام: 13 کشته از جمله یک فرمانده بلندپایه به نام «یاسر ابوسعید»

جبهة النصره: بیش از 60 کشته و زخمی

بنا بر این گزارش، با پاکسازی این روستاها که در شرق مسیر اصلی «حلب-دمشق» واقع شده، بخش زیادی از مسیر اصلی ارتباط تروریست‌ها از شمال به جنوب حلب واستان ادلب که جاده اصلی حلب_دمشق است تحت اشراف نیروهای سوری و مقاومت قرار گرفته است.

همزمان، نیروهای سوری و مقاومت با تثبیت مواضع خود در این روستاها، از عصر روز گذشته حملات خود را برای عملیات جدید بازپس‌گیری روستای مهم و راهبردی «الزربة» آغاز کردند.

همزمان با پشتیبانی توپخانه‌ای ارتش سوریه، نیروهای مقاومت النجباء عراق با کمک تیپ «امام محمد باقر(ع) و حزب الله لبنان عملیات پاکسازی مزارع شرقی این روستا را آغاز و موفق شدند خود را به اطراف این روستا برسانند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/5PRHCH


ویدیو مرتبط :
کشته شدن تروریست های سوریه توسط ارتش سوریه در حلب