ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دین‌محمدی: مگر استقلال هوادار دارد که به آنها جام هدیه بدهیم؟/تماشاگران به جای فحاشی سوت بزنند!


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سیروس دین محمدی درباره دیدار این تیم برابر ملوان بندر انزلی و از دست رفتن دو امتیاز حساس برای استقلال،گفت: قرار نیست که استقلال همیشه برنده باشد و در فوتبال برد و باخت وجود دارد. ما نباید بازی های استقلال را با این صحبت‌ها حساس کنیم تا استرس به بازیکنان وارد شود. معتقدم در دیدار برابر ملوان کمی بدشانس بودیم و اگر در زدن ضربات نهایی کمی بیشتر دقت می کردیم می توانستیم برنده میدان باشیم اما جذابیت فوتبال به همین موضوع است. در هر صورت یک امتیاز حساس خارج از خانه را به حساب خود ریختیم و باید در بازی های بعدی امتیازات حساس را جمع کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در تحلیل نیم فصل اول آبی‌ها بیان کرد: استقلال در نیم فصل اول فراز و نشیب کمی داشت و مطمئنا تیمی که صدر نشین است،تیم خوبی است.اگر استقلال را نسبت به فصول گذشته مقایسه کنیم می‌بینیم که در نیم فصل جایگاه خوبی را در اختیار داریم و باید در ادامه نیز این روند را ادامه دهیم.مسیر سختی پیش روی ما است و فاصله میان تیم ها بسیار کم است. نباید به نتایجی که کسب کردیم فکر کنیم و از بردهای به دست آمده سیراب شویم زیرا تا انتهای فصل بازی های متعددی مانده است.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند در پایان فصل جامی به هواداران هدیه دهد، اظهار کرد: مگر استقلال هوادارانی دارد که بخواهیم به آنها جام بدهیم؟ هواداران استقلال از تیم حمایت نمی کنند و بزرگترین دلخوشی بازیکنان را از ما گرفته‌اند. انتظار داریم هواداران به ورزشگاه بیایند تا ما نیز بتوانیم با حمایت آنها، در نهایت باعث خوشحالی خودشان شویم. استقلال تا پایان نیم فصل تنها سه بازی خارج از خانه پیش رو دارد و اگر در تهران با حمایت هواداران بتوانیم سه امتیازهای حساس را از آن خود کنیم، راه زیادی از مسیر قهرمانی را رفته‌ایم.

او در پایان ضمن انتقاد از رفتارهای رخ داده در ورزشگاه انزلی، تصریح کرد: متاسفانه اتفاقات خوبی در ورزشگاه های ما رخ نمی دهد. هواداران اگر اعتراضی هم دارند می توانند مانند اکثریت ورزشگاه های اروپایی، با سوت زدن اعتراض خود را بیان کنند. دل من برای توپ جمع کن ها و کودکانی که با خانواده به ورزشگاه می آیند و این الفاظ را یاد می گیرند، می سوزد. با این شرایط خود من نیز خجالت می کشم تا فرزندم را به ورزشگاه بیاورم و ای کاش حرمتها در ورزشگاها حفظ شود و توهین ها از بین برود.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/V4UC6A


ویدیو مرتبط :
گل استقلال در فینال جام باشگاه های آسیا/ دین محمدی