ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هیات مدیره جدید باشگاه صبای قم هفته آینده معرفی خواهند شد


به گزارش ایرنا، محمد رضا کشوری فرد سه شنبه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت: همزمان با معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، مدیرعامل این باشگاه نیز معرفی می شود.
وی یادآور شد: بزودی با معرفی اعضای هیات مدیره جدید باشگاه، وضعیت برخی مسائل پیش روی باشگاه صبای قم چون ادامه یا عدم ادامه دادن کار تیم صبا در لیگ برتر فوتبال امید مشخص خواهد شد.
وی با اشاره به این که تاکنون با حمایت حامی مالی باشگاه صبای قم 35 تا 40 درصد رقم قرارداد بازیکنان تیم فوتبال صبا پرداخت شده است گفت: علی دایی سرمربی صبای قم در پی تقویت تیم در نیم فصل با جذب بازیکنان جدید است اما هنوز لیستی از بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه معرفی نکرده است.
سرپرست باشگاه صبای قم افزود: دایی هفته آینده پس از دیدار با تیم ملوان انزلی لیست بازیکنان مورد نیاز خود را اعلام خواهد کرد.
وی گفت: حامی مالی باشگاه نیز همراه با تیم صبا در فصل نقل و انتقالات است و دست دایی برای جذب بازیکنان مورد نیاز خود باز می باشد.
کشوری فرد افزود: به احتمال فراوان بازیکنانی که در نیم فصل به تیم خود اضافه خواهیم کرد از بازیکنان داخلی خواهند بود.
وی هم چنین هرگونه مذاکره باشگاه صبای قم با باشگاه پرسپولیس تهران برای جذب مهرداد کفشگری بازیکن سرخ پوشان تهرانی در نیم فصل لیگ برتر را رد کرد.
صبای قم که هم اکنون با 22 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد یکشنبه آینده از چارچوب هفته چهاردم مسابقات، در قم میزبان تیم ملوان انزلی خواهد بود.ک/3
7408/ 6133/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صبای قم 1-2 استقلال/هفته نوزدهم