سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نشست شورای شهر گرگان به علت غیبت اعضا به حد نصاب قانونی نرسید


به گزارش ایرنا ، این نشست قرار بود ساعت 17عصر شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه در سالن جلسات شورای اسلامی گرگان برگزار شود اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن ، زهرا نورا رئیس شورا که با داشتن کسالت در جلسه حضور یافته بود، این نشست را درساعت 17 و 25 دقیقه با ذکر صلوات تعطیل کرد.
زهرا نورا رئیس شورای شهر گرگان همچنین در سخنانی از اعضای غایب جلسه گله مند بود و تاکید کرد که اعضای شورا باید سر ساعت تعیین شده در جلسه حاضر باشند و اینکه پس از بیست دقیقه تاخیر در تماس تلفنی اعلان کنند که نیم ساعت دیگر در جلسه حاضر می شوند؛ زیبنده نیست.
وی اضافه کرد: اعضا باید خود را مقید به حضور در جلسه رسمی شورا و بررسی مشکلات مردم بدانند.
تعدادی از مردم شهر گرگان نیز در طبقه پایین ساختمان شورا منتظر برگزاری جلسه بودند که تشکیل نشدن نشست رسمی، نارضایتی و اعتراض آنها را به رئیس شورا در پی داشت.
یکی از اعضای حاضر در جلسه حین خروج از ساختمان شورا به خبرنگار ایرنا گفت: علت غیبت دو نفر از همکارانش ماموریت در تهران و کلاله است و برخی نیز به دلیل کسالت در نشست حاضر نشده اند.
شورای شهر گرگان دارای 13 عضو است که مطابق قانون برای رسمیت یافتن جلسه رسمی آن ، حضور 9 عضو الزامی است.
7333/1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نشست شورای شهر تهران