سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لاوروف: مرز سوریه با ترکیه باید هر چه سریعتر بسته شود


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه روز گذشته اعلام کرد: اگر می‌خواهیم عملیات مبارزه علیه تروریسم موفقیت‌آمیز باشد، ضروری است تا دست از بازی دوگانه حمایت از تروریست‌ها و ایجاد پوشش برای آنها درست همانند اتفاقی که باعث سرنگونی جنگنده روسی شد، دست بکشیم.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس» روسیه، لاوروف در کنفرانس گفت‌وگوی مدیترانه در رم روز گذشته با اعلام این مطلب خواستار بسته شدن فوری مرز ترکیه با سوریه شد.

دیپلمات ارشد روسیه تأکید کرد: ما نمی‌توانیم نادیده بگیریم که در این میان اشخاصی هستند که نقش دوستان صمیمی و رفقای تروریست‌ها و نیروهای داعش را بازی می‌کنند.

وی افزود: این افراد راه را برای تجارت غیرقانونی نفت با تروریست‌ها هموار می‌سازند و با آنها رابطه اقتصادی برقرار کرده‌اند.

وزیرخارجه روسیه همچنین گفت: ما شدیدا خواستار توقف این سری اقدامات هستیم. تمام اینها بر ضرورت بسته شدن فوری مرز ترکیه و سوریه تأکید دارد.

انتهای پیام/.

http://fna.ir/C7PMCD


ویدیو مرتبط :
زدن کامیونهای ترکیه توسط جنگنده روسی در مرز سوریه-ترکیه