ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رکاب زن هلندی فاتح مرحله سوم تور ایران- آذربایجان شد


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در این مرحله دوچرخه سوار هلندی با زمان سه ساعت و 34 دقیقه و 27 ثانیه از خط پایان عبور کرد و ' ادوین آووا وانگاس ' از تیم المنت آمریکا با دو صدم ثانیه اختلاف در رده دوم قرار گرفت و ' اولگ زمیلیاکوف ' از تیم وینوفر قزاقستان با زمان سه ساعت و 29 دقیقه جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
در این مرحله ' بهنام آرین ' از تیم پتروشیمی تبریز پیراهن کوهستان قرمز رنگ را از آن خود کرد.
همچنین پیراهن طلائی این مرحله به ' پیتر کالینگ ' از تیم استرالیا تعلق گرفت و پیراهن سفید رنگ آسیایی نیز به ' اولگ زمیلیاکوف' از تیم قزاقستان اختصاص یافت.
' احد کاظمی ' از تیم شهرداری تبریز نیز پیراهن سبز امتیازی را از آن خود کرد.
در مرحله سوم تور بین المللی ایران - آذربایجان 113 دوچرخه سوار حضور داشتند.
17 تیم خارجی و چهار تیم داخلی از چهار قاره جهان در سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان حضور دارند.
دو تیم از اتریش، آلمان، تیم ملی هنگ کنگ، دو تیم از چین، کویت، تیم ملی مغولستان، دو تیم از مالزی، هلند، چین تایپه، تیم ملی سوریه، ژاپن، امریکا، قزاقستان، تیم پروکنتینتال ( حرفه ای ) دراپاک استرالیا به همراه چهار تیم داخلی شهرداری تبریز، پتروشیمی تبریز، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در این تور شرکت کرده اند.
مرحله چهارم این تور فردا / دوشنبه/ در مسیر 198 کیلومتر و 200 متر در مسیر تبریز به سرعین در استان اردبیل برگزار می شود.
3038/518

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تور بین المللی دوچرخه آذربایجان مرحله 3 تبریز به ارومیه