ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکواییه هواداران آرسنال برای مجازات مسبب شکست تیم‌شان برابر ساوتهمپتون + عکس


به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروهی از هواداران آرسنال پس از باخت 4 بر صفر تیم‌شان در خانه ساوتهمپتون، جاناتان موس، داور بازی را مقصر شکست توپچی‌ها جلوه داده‌اند و با ایجاد یک کمپین اینترنتی مشغول جمع‌آوری امضا برای محروم کردن این داور انگلیسی هستند.

این گروه از هواداران آرسنال برای دادخواستی که قرار است آن را به اتحادیه فوتبال انگلیس تقدیم و در آن محرومیت داور بازی تیم‌شان و ساوتهمپتون را طلب کنند، ظاهراً به همان چیزی‌هایی معترض هستند که سرمربی تیم‌شان، آرسن ونگر بعد از بازی اشاره داشت. ونگر معتقد بود که سه گل از چهار گل ساوتهمپتون در شرایطی بحث‌برانگیز به ثمر رسیده است تا شکستی به تیمش تحمیل شود که آن را از رسیدن به صدر جدول محروم کند.

هواداران آرسنال اما پا را فراتر از یک اعتراض معمولی گذاشته‌اند و از طریق پایگاه اینترنتی change.org اقدام به جمع‌آوری امضا برای محروم کردن داوری هستند که به زعم خودشان شانس کسب نتیجه را از توپچی‌ها گرفته است.

در دادخواست هواداران آرسنال آمده است: «مشکل این است که جاناتان موس مرتکب اشتباه فراوانی شد که آرسنال بهای آن را با شکست برابر ساوتهمپتون داد. با این حال برای داورانی که مرتکب چنین اشتباهاتی می‌شوند هیچ مجازاتی درنظر گرفته نمی‌شود و این در طولانی مدت مسبب مشکلاتی برای تیم‌ها می‌شود که ناعادلانه است. ما هواداران آرسنال خواهان در نظر گرفته شدن مجازات یا محروم شدن موس از قضاوت بازی‌های آرسنال هستیم».

آرسنال با قبول شکست برابر ساوتهمپتون اگرچه در جدول سقوط نکرد و همچنان دوم است، اما شاهد کاهش فاصله امتیازش با منچسترسیتی رده سومی به یک امتیاز بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حمایت هواداران از تیم ملی بعد شکست مقابل سوئد