قسمت جدید سریال جذاب پرسپولیسی شدن بیرانوند


پیشنهاد معاوضه علی رضا بیرانوند با یکی از بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس سریال سرخ پوش شدن این دروازه بان را به قسمت جدید خود رساند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،موضوع انتقال علی رضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران به باشگاه پرسپولیس مانند سریال های طنز 90 شبی شده است که نویسنده های آن با خلق داستان های کمدی سبب انبساط خاطر بینندگان را فراهم می کنند.

2 روز پس از آن که علی رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به پیشنهاد پرسپولیس برای جذب دروازه بان ملی پوش خود اعلام کرد این بازیکن را به هیچ تیمی نمی فروشد ،این بازیکن با مجوز کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت رو در رو با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به مذاکره پرداخت و قرار شد پس از یک روز طرفین این مذاکرات را به مرحله عقد قرارداد با سرخ پوشان پایتخت برسانند .

فردای آن شب و در کمال تعجب همگان نفتی های پایتخت که از به اتمام رسیدن قرارداد بیرانوند در پایان لیگ پانزدهم آگاه بودند و می دانستند در صورت نهایی شدن توافقات سود خوبی از فروش دروازه بان خود به دست نمی آورند متمم قرارداد با بیرانوند که منجر به تمدید قرارداد وی تا پایان فصل 1395.96 می شد را در سازمان لیگ به ثبت رساندند و به پرسپولیسی ها تاکید کردند تنها با انتقال قرضی بیرانوند موافق هستند چرا که خیلی خوب مطلع بودند که با لژیونر کردن این استعداد دروازه بانی فوتبال ایران به اروپا می توانند با چمدان پر از دلار باشگاه های قاره سبز به وضعیت مالی نه چندان مساعد باشگاه سامان دهند.

با این حال بیرانوند که به سرخ پوش شدن حتی به صورت قرضی تمایل داشت سعی فراوانی کرد با اصرار به علی رضا منصوریان و مدیران باشگاه آن ها را برای این انتقال متقاعد کند.

این تلاش ها تا آن جایی پیش رفت که دروازه بان خرم آبادی نفت برای دومین بار در فصل جاری مقابل کادرفنی و مسئولان باشگاه قرار گرفت ،اما داد و فریادهای بیرانوند در باشگاه و مجادله کلامی با قنبرزاده در برنامه چهار سوی وززش شبکه خبر نیز سبب نشد تا نفتی ها از تصمیم خود کوتاه آیند.

با این وجود به نظر می رسید این داستان به انتهای خود رسیده باشد اما صبح امروز و در حالی که بازیکنان نفت سومین روز اردو در آنتالیا ترکیه را پشت سر می گذارند قنبرزاده با اعلام فرصت 72 ساعته به باشگاه پرسپولیس برای معاوضه دروازه بانی که تا پایان هفته هفدهم لیگ پانزدهم تنها هشت بار وظیفه حراست از دروازه تیمش را به عهده داشته با یکی از ستارگان کهکشان برانکو ایوانکوویچ، نشان داد نفتی ها همچنان به ادامه این سریال علاقه مندند.

با توجه به خداحافظی احتمالی آلویس نانگ با نفت از مهدی طارمی و یکی از بازیکنان تاثیرگذار هجومی پرسپولیس به عنوان گزینه معاوضه با بیرانوند نام برده می شود که این جا به جایی را تا حدود زیادی غیر ممکن ساخته و ذهن فوتبالدوستان را به مثل معروف ((سنگ بزرگ علامت نزدن)) می کشاند.

جالب این جا است در حالی که الجیش قطر حریف نفت تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با تزریق بودجه هنگفت سعی در صعود به مرحله گروهی این رقابت ها دارد، مدیران نفت در بدترین زمان ممکن چوب حراج به ستاره های خود زده و اگرچه به غیر از پیام صادقیان و مهدی مومنی تاکنون در فصل نقل و انتقالات خروجی دیگری نداشته اند اما در جذب بازیکن موفق نبوده اند.

حال آن ها می خواهند با معاوضه احتمالی ستاره ملی پوش غالبا نیمکت نشین خود در فصل جاری با فوق ستاره پرسپولیس این نقیصه را بر طرف کنند.

فوتبالدوستان نیز باید 72 ساعت برای پایان یندی مناسب این سریال صبر کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کری امیر جعفری با پرسپولیسی ها در برنامه هفت خیلی جذاب است