سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه بتای اپلیکیشن Samsung Music در گوگل پلی منتشر شد


نسخه بتای اپلیکیشن Samsung Music در گوگل پلی منتشر شد

سامسونگ و سرویس های موسیقی اش طی هفته های گذشته، سوژه ای داغ و جنجالی برای رسانه ها بوده اند. بخش اعظم این جار و جنجال خبری به خاطر دو شایعه بود که پیرامون سرویس های موزیک سامسونگ نقل می شد: یکی این که سامسونگ قصد پایان دادن به کار سرویس Milk Music دارد و دیگری اینکه کمپانی کره ای خواهان خرید سرویس استریم موسیقی Tidal است.

تا پیش از تکذیب شایعه خرید Tidal توسط سامسونگ، به نظر می رسید که شایعه اول نتیجه ای از شایعه دوم خواهد بود که در نهایت این گونه نشد.

صرف نظر از جایگاه فعلی Milk Music، سامسونگ به تازگی نسخه بتای اپ Samsung Music را روانه پلی استور کرده که به ظاهر یک اپلیکیشن موزیک پلیر معمولیست و کاری فراتر از پخش فرمت های صوتی مختلف انجام نمی دهد. اما با توجه به این نکته که اپ فعلا در نسخه بتاست، احتمالش هست که سامسونگ طی بروزرسانی های بعدی قابلیت های بیشتری را به آن بیفزاید.

اپلیکیشن Samsung Music تنها روی اندروید مارشملو و طبیعتا گجت های خانواده گلکسی سامسونگ اجرا می شود و به نظر می رسد که ارائه آن در گوگل پلی، بیشتر به خاطر بروزرسانی آسان تر آن در آینده و اضافه کردن قابلیت های جدید بوده، تا اینکه بتوان آن را به عنوان یک اپ مستقل و جداگانه برای گجت های اندرویدی دانلود کرد.

اگر از اندروید مارشملو استفاده می کنید، می توانید همین حالا Samsung Music را از گوگل پلی دانلود و تجربه نمایید.

Samsung Music Samsung Music قیمت : رایگان سازنده : .Samsung Electronics Co., Ltd سیستم عامل : اندروید حجم : 6 مگابایت

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها:Samsung Musicاپلیکیشن Samsung Musicاپلیکیشن اندرویدسامسونگ

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
انتشار نسخه ی بتای برنامه ی Apple Music برای اندروید