ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسینی: خوشبختانه رباط پایم پاره نشده است


حسینی: خوشبختانه رباط پایم پاره نشده استفارس/ دروازه‌بان تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: خوشبختانه بعد از گرفتن عکس متوجه شدم که رباط صلیبی پایم پاره نشده،‌اما شاید در ادامه نتوانم به ملوان کمک کنم. سید حسین حسینی در خصوص آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی خود گفت: من چندین عکس از پایم گرفتم و به پزشکان نشان دادم. خدا را شکر رباط صلیبی و مینیسک پایم پاره نشده است، ولی فکر می‌کنم از ناحیه کشکک زانو دچار مصدومیت شدم و شاید نتوانم در هفته‌های آخر به ملوان کمک کنم.
وی افزود: واقعا از این موضوع ناراحتم، چون تیم شرایط حساسی دارد، اما در بازی که پشت سر گذاشتیم، زانویم برخورد بدی با مهاجم حریف داشت. فقط دوست دارم طرفداران ملوان بدانند با جان و دل برای این تیم کار کرده‌ام و خیلی ناراحتم اگر نتوانم به تیم کمک کنم.
حسینی ادامه داد: با پزشک تیم صحبت کردم و قرار است با دکتر نوروزی هم مشورت کنم تا در آینده در خصوص مصدومیتم و بهبود آن به جمع‌بندی برسم.
دروازه‌بان ملوان در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص درگذشت مهرداد اولادی گفت: مگر شما باور می‌کنید که مهرداد دیگر در جمع ما نباشد؟ ما که هر روز در کنار وی تمرین می‌کردیم، هنوز تصور می‌کنیم مهرداد با ما است و درگذشت او بر روحیه تیمی ما خیلی تأثیر داشت. امیدوارم امسال در پایان فصل، ملوان در لیگ برتر بماند، چون مطمئن هستم روح مهرداد اولادی با ماندن ملوان در لیگ شاد خواهد شد.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
رباط کریم عاشورای حسینی