افتتاح شعبه جدید بانک توسعه تعاون


شعبه پیروزی بانک توسعه تعاون با حضور عضو هیأت مدیره، مدیر امور شعب و جمعی از مردم و کسبه افتتاح شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بهمن خادم عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم آغاز به کار شعبه پیروزی تهران گفت: بانک توسعه تعاون در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی تلاش خواهد کرد چهره‌ای متفاوت از سایر رقبای بانکی خود داشته باشد.

وی ایجاد اعتماد میان مردم و سهولت دسترسی خدمات با رعایت ضوابط و مقررات را مهم‌ترین اولویت‌های بانک توسعه تعاون برشمرد و گفت: ملت ایران شایسته بالاترین تکریم‌ها هستند و همه مسئولان به‌ویژه بانک‌ها باید با حفظ کرامت انسانی به نحو شایسته به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی هر منطقه منوط به عوامل و عناصری از جمله همراهی بانک‌ها با سرمایه‌گذاران است، اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در راستای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای خود با بهره‌مندی از تجهیزات کارآمد و به‌روز و استفاده از فناوری‌های مدرن، کلیه خدمات بانکداری نوین را ارایه می‌کند و در خدمت سرمایه‌گذاران در تمامی بخش‌های اقتصادی از جمله صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات است.

خادم افزود: بانک توسعه تعاون در ایران دارای اهداف مشخص و بسیار اثرگذار در شکوفایی اقتصاد کشور است و به همین دلیل توسعه این بانک در تمام نقاط کشور به سرعت در حال گسترش است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بانک توسعه تعاون