سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احمدي: کنار آمدن با آمريکا مشکلات ايران را حل نمي‌کند


احمدي: کنار آمدن با آمريکا مشکلات ايران را حل نمي‌کند

فارس/ عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: هر انسان منصف و آگاه با نگاه مختصري به سياهه جنايات آمريکا عليه ملت ايران متوجه مي‌شود که کنار آمدن با آمريکا مشکلات ايران را حل نمي‌کند.

حجت‌الاسلام وحيد احمدي نماينده مردم کنگاور در مجلس و عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با تلاش‌هاي برخي از شخصيت‌هاي سياسي در دوران پس از برجام براي ايجاد رابطه با آمريکا گفت: برخي افراد طرفدار رابطه با آمريکا افرادي ساده انديش هستند.

وي افزود: ممکن است اين دسته نيت و قصد بدي نيز نداشته باشند ولي تحليل دقيقي از شرايط،‌ روابط تاريخي و روحيه استکباري طرف مقابل ندارند.

احمدي اضافه کرد: البته در اين ميان افرادي نيز هستند که حقيقتا‌ً‌ در پي بزک کردن چهره آمريکا هستند و اساسا به صورت آگاهانه اين مأموريت را انجام مي‌دهد.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به ليست سياه جنايتهاي آمريکا عليه ملت ايران طي ده‌هاي گذشته تصريح کرد: ما پس از انقلاب شاهد جنايات،‌ خيانت‌ها و اقدامات خصمانه دولت آمريکا عليه ملت ايران بوديم.

وي اظهار داشت: در دوره پهلوي نيز با سياست‌هاي آمريکا اجازه رشد به کشور ما داده نشد و ثروت‌هاي ملي ما به چپاول رفت و ايرانيان توسط ديکتاتورهاي مورد حمايت آمريکا تحقير شدند.

احمدي ادامه داد: هر انسان منصف و آگاهي که کمترين آشنايي با مسائل روز داشته باشد مي‌تواند با نگاه مختصري به سياهه جنايات آمريکا عليه ملت ايران به اين جمع‌بندي برسد که کنار آمدن با آمريکا نه تنها مشکلي را حل نمي‌کند بلکه دستاوردهاي گذشته ما را نيز از بين مي‌برد.

نماينده مردم کنگاور در مجلس با اشاره به پيشرفت‌هاي ملت ايران پس از انقلاب گفت: امروز اگر کشور ما رشد کرده و مجموعه‌اي از مؤلفه‌هاي اقتدار را در دست دارد در راستاي اتکا به خود و استقلال ملي بوده و چه بسا اگر اين دشمني‌ها صورت نمي‌گرفت و ايران مجبور نبود روي پاي خود بايستند چنين پيشرفت‌هايي حاصل نمي‌شد.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب بارها ويژگي‌ها و اهداف نفوذ آمريکا در ايران را تبيين کرده‌اند افزود: افرادي که پس از اين تبيين به دنبال برقراري رابطه با آمريکا هستند يا واقعا ساده‌انديشند و يا تلاش دارند چهره آمريکا را بزک کنند.

وي ملت مبارز ايران و خون شهدا را عامل اصلي جلوگيري از نفوذ آمريکا خواند اظهار داشت: ملت ايران با هر طرز فکر و تحليلي مي‌داند که دشمن واقعي آنها آمريکاست.

احمدي در پايان خاطر نشان کرد: برخي از سياستمداران داخلي در تلاشند که ابتدا پروژه‌ دشمن زدايي را پيش بگيرند تا بعد از کم شدن حساسيت‌ها راه برقراري رابطه با آمريکا و نفوذ را باز کنند.


ویدیو مرتبط :
راه حل مشکلات کشور، بالاخص مشکلات اقتصادی