فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«سیانور» بهروز شعیبی از رقابت سیمرغ مردمی حذف شد


به گزارش خبرگزاری فارس، علی آشتیانی پور درباره روند شمارش آرا مخاطبان گفت: فیلم سینمایی «سیانور» ساخته بهروز شعیبی امروز نمایش داده نمی شود و به دلیل عدم نمایش در 3 روز نخست جشنواره، از فهرست رقابت آرای تماشاگران خارج می شود. و رقابت بین 23 فیلم از بخش سودای سیمرغ ادامه دارد.

وی با اشاره به آئین نامه ستاد شمارش آرای تماشاگران جشنواره فیلم فجر گفت: بر اساس آئین نامه اگر برای هرکدام از فیلم های حاضر در بخش مسابقه سینمای ایران در 3 روز نخست جشنواره، امکان نمایش به وجود نیاید، آن فیلم از رقابت آرای تماشاگران حذف می شود و متاسفانه این مشکل برای فیلم سیانور ایجاد شد.

بر اساس گزارش ستاد شمارش آرای تماشاگران جشنواره فیلم فجر که سحرگاه چهارشنبه 14 بهمن ماه اعلام شد، به ترتیب حروف الفبا 5 فیلم «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی، «اژدها وارد می شود» ساخته مانی حقیقی، «ایستاده در غبار» ساخته محمد حسین مهدویان، «بارکد» ساخته مصطفی کیایی و «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان در فهرست دومین روز انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/NEO5FO


ویدیو مرتبط :
‫آخرین دفاعیات بهروز شعیبی از فیلم سیانور قبل از نقد برنامه توسط مسعود فراستی‬‎