ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



علاقه منچستریونایتد به خرید خامس رودریگز


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 20:19

علاقه منچستریونایتد به خرید خامس رودریگز

ورزش 3/ وضعیت خامس رودریگز در رئال، پس از آمدن رافا بنیتس به این تیم دستخوش تغییراتی منفی شده است.
خامس به دلیل حضور در کوپا آمریکا، تمرینات پیش فصل خود با رئال را کمی دیرتر از سایر بازیکنان شروع کرد. او به همین دلیل از سوی بنیتس، در بازی های ابتدایی رئال نیمکت نشین شد که اعتراضاتی را از سوی خود او و کارشناسان فوتبال در پی داشت.
خامس وقتی از سوی بنیتس به ترکیب اصلی بازگشت، دچار مصدومیت شد و هفته گذشته پس از 70 روز مقابل سویا به عنوان یار ذخیره به میدان رفت و گلزنی هم کرد. ستاره کلمبیا که از نیمکت نشینی خود ناراضی بود، سپس راهی تیم ملی کشورش شد و در بازی برابر شیلی نیز موفق شد گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.
او پس از بازی به بنیتس کنایه زد و گفت که برخلاف ادعای برخی، 100 درصد آماده است . امروز وبسایت "Fichajes.net" گزارش داد که با توجه به وضعیت فعلی خامس، مدیران منچستریونایتد او را وارد لیست خریدهای فصل بعد خود کرده اند تا در صورت ادامه این روند منفی، بتوانند فصل بعد شکار بزرگی از رئال مادرید داشته باشند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
خامس رودریگز | گل ها | دریبل ها