آمار فروش فیلم‌های روی پرده قبل از آغاز جشنواره


بنابر اعلام آمار فروش فیلم‌های در حال اکران از سوی دفاتر پخش، «فی‌ المدت المعلوم» بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا، «نقشِ نگار» ششمین فیلم سینمایی علی عطشانی است که تا شب گذشته (پنجشنبه 8 بهمن) 177 میلیون تومان فروخته است. این فیلم که ناصر ملک مطیعی را بعد سال‌ها روی پرده‌ی سینما آورده، به گفته‌ داریوش باباییان (مدیر پخش شکوفا فیلم) بعد از 15 روز از آغاز نمایش، در 24 سینمای تهران و 12 سینمای سایر شهرها در حال نمایش است.

«آدم باش» به عنوان نهمین فیلم بلند مجید جوانمرد نیز در پایان هفته‌ی سوم نمایش، 290 میلیون در تهران و 100 میلیون تومان نیز در شهرهای دیگر فروخته است. بنابر گفته‌ منوچهر زبردست، (مدیرپخش لاله فیلم) این فیلم در حال حاضر در 20 سینمای تهران و 17 سینمای سایر شهرها در حال اکران است.

«بوفالو» در حالی وارد هفته‌ی پنجم نمایش می‌شود که به گفته‌ سعید خانی (مدیر پخش نصیم صبا) با در اختیار داشتن هفت سینما در تهران و 10 سینما در شهرهای دیگر، به مجموع فروش 117 میلیون تومانی رسیده است. دومین فیلم سینمایی کاوه سجادی حسینی پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی را به عنوان بازیگر در خود دارد.

«شکاف» نیز بعد از 29 روز اکران تا دیشب 415 میلیون در تهران و 115 میلیون تومان در شهرستان‌های دیگر فروش داشته‌است. به گفته‌ی امیر قطبی (مدیر پخش فیلمیران) شکاف با مجموع فروش 530 میلیون تومان همچنان در 20 سینمای تهران و 14 سینمای شهرهای دیگر در حال نمایش است و تاکنون با افت فروش نیز مواجه نبوده است. این فیلم دومین اثر سینمایی کیارش اسدی‌زاده است.

«فی المدت المعلوم» (یا در مدت معلوم) نیز پس از 43 روز نمایش در تهران و 32 روز در شهرستان، جمعاً دو میلیارد و 20 میلیون تومان فروش داشته‌است. به گفته‌ی قطبی، اولین تجربه‌ی وحید امیرخانی در قاب سینما با بازی جود عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی و اکبر عبدی اکنون در 20 سینمای تهران و 40 سینمای سایر شهرهای روی پرده است و با فروش 60 میلیونی در شب گذشته (پنجشنبه هشتم بهمن) استقبالی بیش از هفته‌ی قبل را شاهد بوده است.

«شیفت شب» به عنوان چهارمین فیلم داستانی نیکی کریمی نیز پس از 71 روز نمایش یک میلیارد و 550 میلیون تومان به دست آورده است. حبیب اسماعیلی (مدیر پخش رسانه فیلمسازان) به خبرنگار ایسنا گفت: در فاصله چند روز مانده به جشنواره فیلم فجر، این فیلم تنها در پنج سینمای تهران روی پرده است و در شهرستان‌های دیگر 20 سینما در اختیار دارد.

خبرنگار ایسنا پیگیر آمار فروش سایر فیلمهای روی پرده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آمار فروش فیلم های سینما