فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایش انیمیشن گمشده پس از 87 سال


یک کارتون با حضور نخستین شخصیت انیمیشن‌های دیزنی به نام، اوسوالد خرگوش خوش‌شانس، برای نخستین بار طی 87 سال گذشته بر پرده سینما نمایش داده خواهد شد.

خبرآنلاین: یک کارتون با حضور نخستین شخصیت انیمیشن‌های دیزنی به نام، اوسوالد خرگوش خوش‌شانس، برای نخستین بار طی 87 سال گذشته بر پرده سینما نمایش داده خواهد شد.

یک نسخه بازیابی شده از «زنگوله‌های درشکه» محصول 1928، ماه آینده برای نخستین بار در بنیاد فیلم بریتانیا در لندن به نمایش گذاشته خواهد شد.

شخصیت اوسوالد خرگوش خوش‌شانس پیش از خلق میکی ماوس و به سفارش کمپانی یونیورسال درسال 1927 به دست والت دیزنی و اوب ایورکز خلق شده بود.

این نسخه شش دقیقه از انیمیشن دیزنی در آرشیو ملی بنیاد فیلم بریتانیا پیدا شده و استودیوی انیمیشن دیزنی آن را برای نمایش در تاریخ 12 دسامبر آماده کرده است.

اندرو میلشتاین رئیس استودیوی انیمیشن سونی در این باره گفت : «کار بازیابی این انیمیشن بسیاری از تماشاگران را با کارهای شرکت دیزنی در دوران سینمای صامت آشنا خواهد کرد.» میلشتاین که کار نظارت بر بازیابی انیمیشن نیز نظارت داشته گفت که انیمیشن‌های کوتاه اسوالد قسمت مهمی از تاریخ والت دیزنی هستند. او ادامه داد : «ما آرشیو‌های فیلم و مجموعه‌های خصوصی سراسر جهان را به دنبال انیمیشن‌های گمشده دیزنی می‌گردیم.»


ویدیو مرتبط :
انیمیشن «من نفرت انگیز ۳» سال ۲۰۱۷ به نمایش درمی آید.