سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتقاد شدید از رسانه های مدعی حمایت از بیت امام +تكذیبیه اخبار غیرموثق در مورد اجازات سید حسن خمینی


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک منبع مطلع در بیت امام (ره) در گفت و گو با «كانال تلگرامی سید حسن خمینی» ضمن انتقاد از برخی رسانه ها ، کانال های تلگرامی و افراد که خود را بعضاً «حامی» و «هوادار آیت الله سید حسن خمینی» می خوانند، این دست رسانه ها را فاقد اعتبار و البته بدون ارتباط با بیت امام خواند.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار در سایت ها و و کانال های تلگرامی که خود را «حامی آیت الله سید حسن خمینی» می خوانند، گفت: طی ساعات گذشته، این رسانه ها اخبار غیرموثق و غیردقیقی را در مورد آیت الله سید حسن خمینی و اجازات ایشان از مراجع تقلید منتشر کردند.

او افزود: این دست رسانه های مدعی هواداری بیت امام (ره)، با انتشار این نوع اخبار غیرموثق، بهانه به دست مخالفان و منتقدان و بدخواهان امام(ره)داده وباعث تداوم و تشدید هجمه و موج تخریب ها علیه بیت امام (ره) شدند.

این منبع نزدیک به بیت امام (ره) علیرغم نقدهای وارده به اطلاعیه های متفاوت شورای نگهبان ، ضمن انتقاد شدید از اخبار رسانه ها که به دنبال تحریک و تقابل با شورای نگهبان و دو قطبی کردن انتخابات میباشند گفت: متاسفانه این رسانه ها، با انتشار چنین اخبار و تحلیل های نادرست و کذبی، در پی تقابل سازی بیت امام با ارکان قانونی نظام هستند، اما مکرراً تاکید شده  که نه تنها این جریانسازی ها، با این روشهای ناصواب راه به جائی نخواهند برد ، بلکه بیت امام (ره) ، چونان گذشته در مسیر قانون گام برخواهد داشت.

@Seyedhasankhomeini

اخبار دقیق و موثق در مورد بیت امام (ره) را فقط از طریق كانال سید حسن خمینی دنبال كنید.


ویدیو مرتبط :
انتقاد شدید از انصراف یارانه ها(سید حسن اقامیری)