سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با افزایش صددرصدی تعرفه عوارض پسماند مراكز آموزشی مخالفم


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مریم نخستین در جلسه شورا كه در تالار مردم قزوین گزار شد، با اشاره به لایحه عوارض پسماند كه در جلسه قبل شورا مورد بررسی قرار گرفته بود، افزود: در این جلسه عوارض پسماند مربوطه به واحدهای صنفی، منازل و برخی دیگر از بخشها مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و همچنین چگونگی تفكیك پسماند خشك و تر ارزیابی شد.
وی همچنین افزایش صددرصدی میزان عوارض پسماند موسسات آموزشی و فرهنگی را مناسب ندانست و اظهار كرد: با توجه به اینكه این مراكز در حوزه آموزشی و خدمات فرهنگی جامعه تلاش دارند، لازم است كه مدیریت شهری توجه لازم را به عمل آورند.
نخستین در ادامه افزود: در این جلسه در رابطه با مشكلاتی كه برای جمع و مهار زباله های پزشكی وجود دارد و آموزشهایی كه می توان در این رابطه داشت، بحث نشد كه امیدوارم در جلسه بعدی كه به این لایحه اختصاص داده می شود، این موضوعات لحاظ شده و همچون گذشته مورد ارزیابی دقیق و هدفمند اعضای شورای شهر قزوین قرار بگیرد.
وی در ادامه سلامت بانوان را بسیار مهم و ارزشمند دانست و افزود: سلامت خانواده با تندرستی روح و روان مادران و بانوان گره خورده است و اگر می خواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم، باید به سلامت و رفاه اجتماعی بانوان توجه ویژه ای كنیم.
وی مخاطب سخن خود را تمامی دستگاهها و ارگانهای مسوول در جامعه دانست و گفت: حیطه وظایف برخی دستگاهها در حوزه زیرساختی و ایجاد فضاها و امكانات رفاهی و خدماتی خلاصه می شود و برخی دیگر از ارگانها باید نسبت به اجرای برنامه های نرم افزاری همت گمارند و مجموعه مدیریت شهری قزوین نیز در این رابطه مسوول و متولی است.
6128/7379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جدا سازی پسرها از دخترها در دانشگاهها و مراكز آموزشی 2