ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جلسه هئیت رئیسه فدراسیون و کی‌روش در محلی نامعلوم!


جلسه هئیت رئیسه فدراسیون و کی‌روش در محلی نامعلوم!میزان/ هنوز محل جلسه مهم هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی مشخص نشده است.
بعد از نشست چند ساعته سرمربی پرتغالی تیم ملی با رئیس فدراسیون فوتبال جهت ادامه همکاری در مسیر جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات قرار بر این شد نشست نهایی تعیین تکلیف کی‌روش روز شنبه آینده با اعضای هیئت رئیسه تشکیلات فوتبال برگزار و آنها هم در جریان های آقای سرمربی قرار بگیرند.
با این حال روز گذشته شنیده شد احتمالا این نشست در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد تا در آرامش و بدون حضور ارباب رجوع‌های فدراسیون برای دیدار با مقامات فوتبالی تصمیم نهایی اتخاذ شود.
البته این موضوع و انتقال نشست هیات رئیسه به کمپ قطعی نشده هر چند این محل در روزهای آینده با برگزاری دو اردوی تدارکاتی برای تیم‌های پایه نوجوانان و جوانان و همچنین افتتاح مرکز پزشکی ایفمارک با حضور نماینده کمیته پزشکی فیفا روزهای شلوغ و پربرنامه‌ای را پیش رو دارد.

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
آخرین تصمیمات هیئت رئیسه فدراسیون در مورد کیروش