سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه رایگان PES 2016 برای پی سی منتشر شد


نسخه رایگان PES 2016 برای پی سی منتشر شد

تقریبا دو ماه پیش بود که قسمتی از PES 2016 به صورت رایگان برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 منتشر شد. این بخش ویژه، حالا از طریق استیم و وبسایت رسمی کونامی در اختیار پی سی گیمرها نیز قرار گرفته.

از امروز به بعد، کسانی که مایل به پرداخت 60 دلار برای انجام PES 2016 نیستند، می توانند با دانلود این بخش به صورت رایگان، وارد بازی شده و در حدی مقدماتی به انجام بازی بپردازند.

دقیقا مشابه ورژن پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3، این قسمت رایگان حاوی Exhibition Mode خواهد بود که البته تنها با هفت تیم می توان وارد آن شد، تیم های باشگاهی و ملی، مثل بایرن مونیخ، برزیل و فرانسه.

همچنین، بخش Training یا تمرینی، قسمت myClub و همچنین قابلیت آنلاین بازی کردن نیز در اختیار کاربر قرار گرفته تا در صورت تمایل، به راحتی با دوستانش بازی کند. همین حالا می توانید با ساخت یک اکانت استیم و دانلود بازی، به سرورهای آنلاین PES 2016 دسترسی داشته باشید.

منبع: VG247

برچسب‌ها:Free to PlayPES 2016PES 2016 PC

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تریلر گیم پلی نسخه PES 2016 Ps4 منتشر شد