سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دفاتر انجمن اسلامی دانشگاه‌های تهران مردم را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت کردند


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، 5 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های بزرگ تهران با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور در انتخابات و تعیین نمایندگانی اصلح دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: امروز سرنوشت ایران اسلامی در دستان ماست که انتخاب کنیم و آیندگان در مورد عملکرد امروز ما قضاوت خواهند کرد. اگر امروز کسانی را انتخاب کنیم که متدین، متعهد، شجاع، فریب نخور، مقاوم در مقابل زیاده خواهی ها و طمع ورزی های استکبار، مدافع عزت و استقلال ملی، علاقه مند واقعی به پیشرفت کشور، معتقد به حرکت علمی استعدادهای جوان، معتقد به اقتصاد درون زا، آشنا با درد مردم، مصمم به حل مشکلات مردم باشند، به دست خویش آینده ای پر از سرور را رقم زده ایم.

این بیانیه می افزاید: امروز که مستکبرین عالم برای نابودی این مرز و بوم دندان تیز کرده اند راهی جز تکیه به استعدادهای درونی وجود ندارد. امروز اگر می خواهیم همچنان پرچمدار جبهه حقیقت و راستی و درستی در جهان باشیم باید هوشمندانه تصمیم بگیریم، آگاهی بخشیم و همه مسئولیم.

در پایان این بیانیه نیز تصریح شده است: مردم بزرگ ایران دعوت می کنیم با حضور فعالانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ضمن دست رد زدن به سینه  دشمنان خارجی با رای دادن به افراد با بصیرت و خردمندی که راه سعادت را در اتکا به استعدادهای فراوان جامعه می دانند نه وادادگی به قدرت های جهانی، به دردها و مشکلات جامعه آگاهند نه آنان که در کاخ ها نشسته اند و دستور می دهند، آنان که برای آینده و وضع زندگی و معیشت مردم برنامه دارند نه آنان که در پی ارضا عقده های سیاسی خود هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دعوت سعید حجاریان از خاتمی برای شرکت در انتخابات