فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



قسمت بیست و یکم سریال «شهرزاد» توزیع شد


به گزارش خبرگزاری فارس، علاقه مندان می‌توانند در سراسر کشور قسمت جدید را از فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکت‌ها تهیه کنند.

 فروش آنلاین و قانونی سریال مانند قبل از سایت رسمی سریال به آدرس Shahrzadseries.com  و نرم افزار موبایلی فیلم نت به آدرس filmnet.ir انجام می‌شود. هموطنان خارج از کشور نیز می‌توانند این سریال را از وبسایت Emfilm.net خریداری و دانلود کنند.

امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور در سایت
moviekala.com فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سایت، قسمت های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی، محصول موفق شبکه نمایش خانگی است و دوشنبه هر هفته در سراسر کشور، توزیع و پخش می شود.

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، فریبا متخصص و سهیلا رضوی از بازیگران این مجموعه هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان قسمت 3 سریال شهرزاد 3 | قسمت سوم فصل سوم شهرزاد