سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیام وزیر ارتباطات در دوازدهمین سالروز تأسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی


پیام وزیر ارتباطات در دوازدهمین سالروز تأسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت دوازدهمین سالروز تأسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی پیامی صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران/ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت دوازدهمین سالروز تأسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: نوزدهم آذرماه سالروز تأسیس نهاد مهم و تأثیرگذار رگولاتوری بخش ارتباطات و فناوری ایران است.اکنون دوازده سال از حضور و فعالیت این سازمان گذشته است و نهاد رگولاتوری به خوبی جایگاه خود را در بخش تثبیت کرده است.

ماهیت ویژه ی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات که حاصل ترکیب موضوعات مرتبط با فناوری، شرایط بازار و سیاست گذاری های توسعه ای است، ضرورت اجتناب ناپذیری برای وجود یک نهاد تنظیم کننده مقررات(رگلاتوری) در این بخش به وجود آورده و نقش قابل توجهی برای هدایت این بخش به آن داده است.ایران اسلامی بدلیل بهره مندی از ظرفیتهای فوق العاده اقتصادی، فرهنگی و انسانی پیشرفتهای قابل توجهی را در حوزه ICT تجربه نموده است.

ظرفیتهائی که دولت تدبیر و امید به خوبی به اهمیت آن واقف بوده و حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به عنوان پیشران توسعه کشور پذیرفته و حمایتهای بی دریغی را بعمل آورده است که به یقین دستاوردهای دو سال گذشته کشورمان بدون حمایتهای دولت محترم میسر نمی شد.از سوی دیگر دستاوردهای ارزشمند دولت در حوزه سیاست خارجه و توفیقات حاصل از مذاکرات چشم انداز مناسبی را برای توسعه صنعت ICT ترسیم نموده که درخواستهای متعدد شرکتهای داخلی و خارجی در این حوزه نشان از ظرفیت بالای آن برای سرمایه گذاری مطمئن و سودآور دارد که بی شک با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم و همکاری همه بخشهای فعال حوزه، تحقق اهداف متعالی دولت میسر خواهد شد.

یقیناً همه مدیران و همکاران محترم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با درک دقیق از فضای کنونی جامع و تاثیر انکار ناپذیر خدمات و سرویسهای ارتباطات و فناوری اطلاعات در چارچوب برنامه های تعیین شده تلاش مضاعفی را بکار خواهند بست تا اقدامات انجام شده تکمیل و به سر منزل مقصود برسد. مطالعه صدور پروانه های متعدد در این حوزه نظیر اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO)، پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP)، ارائه خدمات ارتباطی ثابت (Servco) و ... مقدمه ای است بر اقدامات اساسی و تحولات وسیع حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که با مشارکت و تعامل همه جانبه تمامی بازیگران حوزه و با استفاده از ظرفیت نهادهای علمی- پژوهشی محقق خواهد شد.

در پایان ضمن گرامیداشت دوازدهمین سالروز تاسیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) را تسلیت عرض می نمایم و از تلاشهای ارزشمند و همکاری صمیمانه کلیه مدیران و کارکنان خدوم سازمان و اپراتورها، همراهی اعضاء کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و همراهی و مشارکت همه دست اندرکاران حوزه ICT قدردانی می کنم و از خداوند متعال توفیق روز افزون همه عزیزان را خواستارم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی