علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



باشگاه استقلال خبر افشارزاده را تکذیب کرد!


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای گمانه‌زنی های مربوط به انتخاب سرپرست تیم فوتبال بزرگسالانش را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار اخباری در بحث سرپرستی باشگاه استقلال و مطرح شدن نام جناب آقای بهتاش فریبا و چند پیشکسوت دیگر باشگاه استقلال به عنوان گزینه‌های سرپرستی آبی‌پوشان، ضمن احترام به آقای فریبا و سایر پیشکسوتان باشگاه استقلال، هرگونه تغییر در حوزه سرپرستی به این وسیله تکذیب و اعلام می شود که جناب آقای پورحیدری تا پایان فصل در باشگاه استقلال به عنوان سرپرست حضور دارند و باشگاه استقلال منتظر است تا بعد از رفع کسالت، ایشان به تیم بازگردند. گفتنی است در نبود آقای پورحیدری، فرزاد مجیدی امور مربوطه را انجام می دهد.

باشگاه استقلال در حالی این اطلاعیه را صادر کرده است که بهرام افشارزاده سرپرست این باشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر نیز تاکید کرد به زودی یک سرپرست جدید انتخاب و جایگزین منصور پورحیدری خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
‫کناره گیری افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال‬‎