سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



كشف انواع مواد مخدر صنعتی در شیروان


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود وحیدی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش های رسیده مبنی بر فروش گسترده مواد مخدر صنعتی توسط فردی به هویت مشخص در شهرستان شیروان بلافاصله موضوع در دستور كار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: مأموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع و انجام تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند متهم را در یك عملیات ضربتی دستگیری كنند.
وی با بیان این كه مأموران در بازرسی بدنی و منزل متهم مقدار 171 گرم كراك و 43 گرم شیشه كشف و ضبط كردند، تصریح كرد: متهم پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.
همچنین این پایگاه خبری به نقل از رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی در شبكه اجتماعی اینستاگرام در بجنورد خبر داد.
سرهنگ علی اعتمادی با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی رسیدگی به پرونده واصله از شهرستان شاهرود مبنی بر انتشار تصاویر شخصی فردی در شبكه اجتماعی اینستاگرام ، بلافاصله موضوع در دستور كار مأموران این پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان این كه در بررسی و تحقیقات مأموران پلیس فتا شهرستان شاهرود مشخص شد متهم احتمالی در خراسان شمالی است به همین منظور پرونده برای ادامه تحقیقات به پلیس فتا خراسان شمالی ارجاع شده،افزود: مأموران این پلیس نیز پس از تحقیق و بررسی و انجام یكسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یك متهم در این زمینه شدند.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به این كه متهم در بازجویی ها به بزه انتسابی خود اعتراف و هدف از این عمل را داشتن علاقه به فرد شاكیه و ازدواج با وی دانست، تصریح كرد: متهم پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ اعتمادی با توصیه به كاربران شبكه های اجتماعی بر رعایت عفاف و حجاب در جامعه و فضای مجازی تأكید و خاطرنشان كرد: عدم اشتراك گذاری تصاویر و اطلاعات شخصی در شبكه های اجتماعی می تواند از بسیاری آسیب ها همچون باج خواهی ها، سوءاستفاده ها، كلاهبرداری ها و هتك حیثیت ها مصون نگه دارد.
استان 925 هزار نفری خراسان شمالی در شمالشرق كشور واقع است.
6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بیکاری و مواد مخدر از مسائل مهم شیروان است