سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تغییر رویکرد نسبت به جرایم غیر عمد و حبس های بلند مدت ضروری است


به گزارش ایرنا علی اصغر جهانگیر روز یکشنبه در دیدار با استاندار کردستان در سنندج افزود: امروز کمک به نیاز زندان ها یک ضرورت است چرا که این اقدام در نهایت کمک به امنیت جامعه است.
وی افزود: اصلاح و تربیت زندانیان با هدف توسعه امنیت در جامعه و کاهش آسیب ها انجام می شود و نهادهای جامعه باید نقش خود را در این زمینه ایفا نمایند.
رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه تاکید کرد: با توجه به قدمت بسیاری از زندان ها باید در ساخت زندان های جدید و جایگزینی آنها با زندان های قدیمی همکاری لازم توسط نهادهای زیربط انجام شود تا با رشد استانداردها بتوانیم ماموریت های سازمان را به نحو احسن انجام دهیم.
استاندار کردستان نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در زندان ها گفت: باید با نگاه جدید و نیازهای روز به وضعیت زندان ها توجه شود.
عبدالمحمد زاهدی با تاکید بر ضرورت اصلاح قوانین قضایی گفت: باید تا حد امکان از قوانین حبس زا دوری شود و توسعه قوانین حبس زدا در دستور کار قرار گیرد.
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در سفر امروز خود به سنندج علاوه بر دیدار با مقامات قضایی و اجرایی، از زندان سنندج بازدید خواهد کرد و با زندانیان نیز گفت و گو می کند.ک/2
1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تغییر رویکرد جهانیان نسبت به ایران