فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نام نویسی داوطلبان فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آغاز شد


به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنااز روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، عبدالرسول قرائتی افزود: داوطلبان ثبت نام در دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا روز یکشنبه 15 آذرماه 1394 فرصت دارند با مراجعه به دانشگاه پیام نور شهرهای فارس یا از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نام نویسی کنند.
وی اظهار کرد: داوطلبان دوره های فراگیر هیچ الزامی برای ثبت نام در موسسه های آموزش آزاد و موسسه های تبلیغ کننده در سطح شهر ندارند.
قرائتی بیان داشت: این موسسه ها تنها کلاس های تقویتی برگزار می کنند و هیچ نقشی در آزمون یا قبولی داوطلب ندارند.
او گفت: به داوطلبان توصیه می کنیم تحت تاثیر تبلیغ این موسسه ها قرار نگیرند و ثبت نام در سایت سازمان سنجش را به این موسسه ها واگذار نکنند.
وی افزود: شرط پذیرش در دانشگاه پیام نور ثبت نام در این موسسه ها نیست بلکه نمره کسب شده در آزمون پایانی به همراه معدل دوره لیسانس داوطلب، معیار قبولی خواهد بود.
رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس هفته دوم اسفندماه را زمان برگزاری آزمون پایانی دوره فراگیر دانشگاه پیام نور عنوان کرد و اظهار داشت: هزینه ثبت نام در دوره دانشپذیری 650 هزار ریال است که از طریق کارت های بانکی در زمان ثبت نام در سایت سازمان سنجش قابل پرداخت است.
قرائتی، درباره تمهیدات ویژه دانشگاه پیام نور برای تحصیل دراین دانشگاه نیز گفت: با تسهیلات ایجاد شده نیازی به حضور دائمی دانشجو در دانشگاه محل تحصیل نیست چرا که همه فعالیت های مربوط به ثبت نام، پرداخت شهریه، انتخاب واحد، مشاهده نمره و... به صورت الکترونیکی انجام می شود.
وی ادامه داد: درصورتی که امکان حضور فیزیکی برای حضور در کلاس درس برای دانشجو وجود نداشته باشد می توان از طریق اینترنت در کلاس های الکترونیکی شرکت کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس بیان کرد: امکان تعیین محل آزمون پایان نیمسال تحصیلی برای دانشجو نیز فراهم شده است به نحوی که فرد بدون محدودیت می تواند محل امتحان پایانی خود را شهر محل سکونت یا 520 شهری که دانشگاه پیام نور در آن واقع است، انتخاب کند.
قرائتی گفت: داوطلبان شرکت دردوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد در صورت داشتن هرگونه پرسش، علاوه برتماس یا مراجعه حضوری به مراکز و واحدهای دانشگاه، می توانند به سایت farspnu.ac.ir مراجعه و یا پرسش های خود را به شماره 3000302302 پیامک کنند.ک/1
2027 /6118

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مشاوره تخصصی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور