فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



همدان در جشنواره درس پژوهی رتبه اول کشوری را کسب کرد


حسین بهرامی نوید روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری چهارمین دوره جشنواره درس پژوهی دوره ابتدایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از استان همدان از مجموع 19 تیم شرکت کننده چهار تیم به جشنواره کشوری معرفی شدند افزود: همچنین استان همدان در قسمت تیمی در جشنواه درس پژوهی موفق به کسب رتبه دوم کشوری شده است.
وی با بیان اینکه درس پژوهی یک همکاری تیمی بین معلمان است که تجارب و اطلاعات کسب شده در کلاس درس را در اختیار یکدیگر قرار می دهند گفت: جشنواره درس پژوهی با هدف غنی سازی آموزش و عمق بخشیدن به فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان برگزار می شود.
بهرامی نوید گفت: درس پژوهی به عنوان موثرترین برنامه پرورش حرفه ای معلمان است و برای معلمان امکان نوسازی و تداوم بهسازی فرآیند یاددهی و یادگیری و بهبود کیفیت آموزش با تکیه بر خلاقیت و نوآوری را به همراه دارد.
وی اضافه کرد: استان همدان همچنین به لحاظ تعداد مخاطب در مجله های رشد در سال جاری رتبه اول کشوری را کسب کرده است.
استان همدان حدود 147 هزار دانش آموز ابتدایی دارد.
2087/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کسب رتبه برتر در جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی در تبریز