ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اکبری: امیدوارم در لیگ برتر شاهد قمه‌کشی نباشیم/ ورمیلیو قصد شکایت دارد


به گزارش خبرنگار ورزشی  خبرگزاری تسنیم، پیمان اکبری در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: من عادت دارم بعد از هر بازی به کادر فنی و بازیکنان تیم مقابل تبریک می‌گویم اما این بازی اصلا جای تبریک نداشت.

اکبری ادامه داد: بعد از این که بازی یک بر یک مساوی شد به ناظر بازی و رئیس سازمان لیگ گفتم که حاضرم همن الان زمین را ترک کنم و بازی 3 بر صفر به سود بانک سرمایه تمام شود، چون معتقدم فحاشی در زیر تور شایسته ورزش والیبال نیست. متاسفانه شرایط پیش آمده در این بازی برای یک ورزش دانشگاهی مثل والیبال تاسف‌بار است. 

سرمربی تیم والیبال پیکان تصریح کرد: من تا قبل از این دیدار بعضی‌ها را به عنوان الگوی اخلاقی در ذهنم در نظر داشتم, ولی امروز دیدم که آنها حاضرند به هر قیمتی برنده یک مسابقه باشند. این عده با وجود اینکه سال‌ها تجربه و ادعای مربیگری دارند چهره خوبی از خود به نمایش نگذاشتند. در این شرایط من مجبورم در اعتقادات خودم در مورد آنها تجدید نظر کنم. 

وی در ادامه گفت: من اسم و رسم کافی در دوران بازیگری به دست آورده‌ام و به دنبال شهرت نیستم ولی وقتی در مورد برخی مسائل این بازی با ناظران دیدار صحبت کردم متوجه شدم که آنها هم با نظر من موافق هستند. امیدوارم راهی که لیگ والیبال به پیش گرفته به خیر ختم شود، چون مسیر پر پیچ و خمی پیش روی ما است. 

پیمان اکبری ادامه داد : خوشحالم که امروز در غیاب برخی بازیکنان اصل تیمم به جوان‌ها بیشتر میدان دادم و در حقیقت با تیم دوم به مصاف حریف رفتم. در مورد برخی مسائل پیش آمده نیز اگر حرف نزنم، بهتر است.

سرمربی تیم والیبال پیکان در مورد مصدومیت ورمیلیو در اثر لگد بازیکن تیم بانک سرمایه گفت: بازیکن ایتالیایی ما قصد دارد از این حرکت شکایت کند و شکایت خود را خارج از زمین والیبال پیگیری کند. او یک بازیکن خارجی است و حق دارد از خودش دفاع کند. 

وی در پایان گفت: امیدوارم در لیگ برتر شاهد قمه‌کشی نباشیم. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قمه کشی در لیگ فوتبال ایران