سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نفوذ، راهبرد جدید آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی است


به گزارش ایرنا، عزیز غضنفری چهارشنبه شب در نشست بصیرتی فعالان رسانه استان بوشهر افزود: موضوع تعامل و مذاکره به معنای دکترین آمریکایی برای پایان دادن و براندازی نظام ایران اسلامی است.
وی یادآورشد:مذاکره با آمریکا در موضوعی غیر از هسته ای دیگر معادله برد-برد نخواهد بود زیرا آنها قصد دارند عزت، اقتدار و قداست ایران را به میز مذاکره بکشانند.
معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروزه چنانچه از موضع اقتدار کنونی خود در منطقه کوتاه بیاییم آمریکا با ناتوان دیدن ایران از اجرای برجام نیز جلوگیری خواهد کرد.
غضنفری ادامه داد: آمریکا اگر درمیز مذاکره با ایران حاضر می شود یکی از عمده دلیل های آن اقتدار ایران در منطقه است.
وی یادآورشد: روحیه انقلابی خطرهای زیادی را از کشور دفع کرده است از این رو همگان باید برای مقابله با خطر بزرگ نفوذ آمریکا این روحیه را در خود تقویت کنند.
عبدالله نجفی رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر نیز گفت: این سازمان علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزش خبرنگاری و عکاسی خبری به برگزاری نشست های بصیرتی نیز اهتمام ویژه دارد.
در این آئین گواهی حضور در دوره های آموزشی سازمان بسیج رسانه استان بوشهر به افراد شرکت کننده در کارگاه ها اهدا و از برترین های آنها تجلیل شد.ک/2
7213/ 6045

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امام خامنه ای:مذاکره آمریکا با جمهوری اسلامی یعنی نفوذ