سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصمیم‌گیری کمیسیون آموزش در مورد اختلاف بر سر جدایی آموزشگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای


عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه عصر امروز دو دستورکار وجود داشت که موردبررسی قرار گرفت، اعضای کمیسیون با توجه به دستور اول این جلسه، یکی از بندهای قانون مدیریت خدمات کشوری را بررسی کردند.

وی افزود: در این زمینه استفساریه‌ای درباره بازنشستگی ایثارگران وجود داشت که شامل کسانی می‌شد که دارای مدارک تحصیلی خاصی هستند که این موضوع موردبررسی قرار گرفت که طبق این استفساریه مدرک لیسانس ایثارگران یک مرتبه بالاتر خواهد رفت و به عنوان فوق‌لیسانس محسوب می‌شود که این موضوع مورد تصویب کمیسیون قرار گرفت، بنابراین با اجرای این قانون ایثارگران دارای این شرایط شامل 35 سال بازنشستگی می‌شوند.

فیاضی با بیان اینکه بررسی اجرای ماده 23 قانون برنامه ششم دومین دستور جلسه کمیسیون آموزش بود، تصریح کرد: در ماده 23 قانون برنامه ششم، تمام آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی از آموزش و پرورش جدا کردند و به آموزش عالی ملحق شده، منتها طبق ماده 23 باید همه امکانات و نیروی انسانی هم به آموزش عالی یعنی وزارت علوم انتقال پیدا کند که این موضوع با حضور نماینده دیوان محاسبات و دیوان اقتصاد بررسی شد و تصمیم گرفتیم طی مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور نسبت به حل این اختلافات اقدام شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آموزشگاه فنی حرفه ای بورس در شیراز