زنی که باعث ضرب و شتم روحانی مشهدی شد


روحانی مشهدی بخاطر این زن مورد ضرب و شتم قرار گرفت

علی‌اصغر لطفی با اعلام این خبر، اظهار کرد: حجت‌الاسلام حسین خادم‌ الخمسه، استاد حوزه علمیه مشهد، دیشب توسط مزاحم نوامیس مردم مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت.

 وی افزود: این روحانی هنگامی که با خانواده خود در حال عبور از میدان سپاد بود با ایجاد مزاحمت چند موتورسوار و یک راننده پراید برای یک زن جوان مواجه می‌شود که برای کمک به این زن گرفتار شده در حلقه مزاحمان، اقدام به نهی از منکر افراد مزاحم می‌کند که با ضرب و شتم و چاقوکشی این افراد مجروح می‌شود.

 رییس کمیسیون نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: زن جوان با کمک روحانی آمر به معروف از دست مزاحمان رهایی می‌یابد، اما ضرب و شتم و چند ضربه چاقوی فرود آمده بر بدن این روحانی آمر به معروف از سوی ارازل و اوباش و شدت خونریزی‌ها، وی را راهی بیمارستان شهید کامیاب مشهد می‌کند.

 لطفی با اشاره به اینکه این آمر به معروف بعد از بستری و چند عمل جراحی از بیمارستان مرخص شده است، عنوان کرد: پیگیری‌های لازم از طریق مراجع انتظامی و قضایی در حال انجام است تا با توجه به قانون جدید امر به معروف و نهی از منکر، حق و حقوق این آمر به معروف و ناهی از منکر ضایع نشود.

 وی گفت: تیمی در حال شناسایی ضاربان هستند تا در اسرع وقت این افراد دستگیر شده و مجازات شوند تا درس عبرتی برای سایر ارازل و اوباش شود.

 رییس کمیسیون نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد افزود: ظهر امروز به اتفاق تعدادی از مسئولان ذیربط و بسیجیان شهرداری مشهد برای عیادت از این روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر به منزل ایشان می‌رویم تا پیگیر حضوری این حادثه باشیم.

مطالب مرتبط

علت ضرب و شتم زن کاملا برهنه در خیابان + تصاویر مشمئز کننده

ضرب و شتم وحشتناک دختر جوان توسط پسر مست (عکس)

ضرب و شتم نهی از منکر توسط اراذل + عکس

ضرب و شتم و تهدید امام جماعت یک مسجد


ویدیو مرتبط :
ضرب و شتم یک روحانی