ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مانچینی: هنوز زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم


به گزارش خبرگزاری فارس، اینترمیلان  شب گذشته در رقابت‌های هفته سیزدهم کالچو  فروزسینون را با 4 گل در هم کوبید . نراتزروی توانست با دو امتیاز اختلاف صدر جدول را از آن خود کند اما روبرتو مانچینی با این وجود به فکر افتخارآفرینی در پایان فصل نیست.

وی در جمع خبرنگاران  گفت: هنوز راهی طولانی پیش روی ما است. خیلی زود است که درباره اسکودتو اظهار نظر کنیم زیرا 25 بازی دیگر تا آخر فصل مانده است. معتقدم که 3 تا 4 تیم که همیشه در طول تاریخ کالچو مدعی بودند شانس قهرمانی دارند.

مانچو درباره وضعیت کنونی تیمش این طور بیان کرد:‌اکنون شرایطی خوبی در تیم داریم اما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باید تغییراتی زیادی را انجام دهیم.

او افزود: تمام گل‌های ما در حملات برق‌آسای بازیکنان به ثمر رسیده، خوشحالم که شاگردانم عملکرد خوبی  داشتند. امیدورم این سیر پیشرفت ادامه داشته باشد.

اینتر با این پیروزی 30 امتیازی  است و با ۲ امتیاز اختلاف از ناپولی و فیورنتینا 28 امتیازی در صدر قرار گرفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قهرمانی های اینتر تحت هدایت مانچینی