علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تعهدات دولت در حوزه سلامت تمامی ندارد/باید سرمایه گذار جذب کنیم


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید حسن هاشمی ضمن توصیه به مردم در خصوص مراقبت از سلامت خود، به افزایش شیوع دیابت در کشور اشاره کرد و گفت: مردم خود باید از سلامتی خود مراقبت کنند و هر چه هم که تجهیزات و تخت بیمارستانی فراهم و پزشک تربیت کنیم باز هم جوابگوی نیارها نیست.

وی اظهار داشت: اگر به هر انداره پول صرف درمان کنیم بازهم در برابر عدم مراقبت مردم از سلامتی خودشان و بیماری های ناشی از سبک نادرست زندگی پاسخگو نیست و امیدوارم بتوانیم در جهت گسترش بهداشت عمومی به وظایف خود عمل کنیم.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: باید همه کمک کنند تا در فضایی آرام بتوانیم سرمایه گذاران را به کشور جذب کنیم تا زمینه اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم. اما برخی افراد به اشتباه تصور می کنند که اقتصاد مقاومتی به معنی بستن درهای کشور و تولید همه کالاها و محصولات در داخل است.

هاشمی تاکید کرد: تعهدات ما در حوزه سلامت تمام شدنی نیست و باید شبانه روز در حال خدمت به مردم باشیم که این البته نیازمند جسارت مدیران جوان است.


ویدیو مرتبط :
دهاقان جذب سرمایه گذار