ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقلال با سامره پرسپولیس را 6تایی کرد!/ گربه سیاه سرخ‌ها


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس امروز از ساعت 14 در ورزشگاه شهید اسماعیلی واقع در منطقه یافت‌آباد تهران و در حضور نزدیک به 500 تماشاگر برگزار شد.

این مسابقه در نهایت با پیروزی 6بر 2 شاگردان علی سامره به سود استقلال به پایان رسید. گل‌های استقلال را عرفان بادی 35 و شاهین رنجبر45 و شاهین باقری 50 و مرتضی وثوق 65 و دوستی 2گل( 85 (پنالتی) و 88 به ثمر رساندند. و دو گل پرسپولیس در دقایق 78 و 83 توسط سید حسین حسینی و امیر حسین قادری برای شاگردان شاه محمدی به ثمر رسید.

*قضاوت این مسابقه بر عهده آقای عرب‌براقی بود.

*ناصر محمدخانی، محمد پنجعلی،مرتضی فنونی زاده و رضا صادق‌پور مدیرعامل کنونی باشگاه راه‌آهن که تا هفته گذشته ریاست آکادمی استقلال را بر عهده داشت این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

*این پیروزی در حال به سود تیم استقلال رقم خورد که علی سامره یک بار دیگر با تیم امید استقلال پرسپولیس را شکست داده بود.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/K991JO


ویدیو مرتبط :
‫بازی 6تایی شدن استقلال / پرسپولیس 6 - 0 استقلال‬‎