سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آپدیت بعدی Xbox One، امکان ایجاد پارتی های 16 نفره و خرید بازی های اکس باکس 360 را مهیا می کند


آپدیت بعدی Xbox One، امکان ایجاد پارتی های 16 نفره و خرید بازی های اکس باکس 360 را مهیا می کند

مایکروسافت قصد دارد که در آپدیت بعدی کنسول اکس باکس وان، چند قابلیت جدید اضافه کند که کاربران در چند وقت اخیر آن ها را درخواست کرده بودند. آپدیت جدید که فاز آزمایشی آن از امروز در دسترس کاربران Preview قرار گرفته، به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی بازی های اکس باکس 360 را خریداری و بازی کنند.

سال گذشته، قابلیت Backward Compatiblity برای کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان عرضه شده بود اما مایکروسافت تا به امروز امکان خرید مستقیم بازی های 360 را به صورت مجزا در فروشگاه اکس باکس مهیا نکرده بود. بنابراین در آپدیت جدید، می توان وارد استور شد و علاوه بر خرید بازی های نسل پیش، عناوین رایگان سرویس اکس باکس لایو گلد را نیز به سرعت به لیست بازی های خود افزود.

در همین حال، اگر جز علاقه مندان به سرویس اشتراک ویدیوی Twitch نیز باشید، مایکروسافت قابلیت های قابل توجهی برایتان به ارمغان می آورد. کمپانی ردموندی اعلام کرده که از این پس، می توان چت گروهی یک پارتی مشخص را روی Twitch مخابره کرد. خوشبختانه، مدیر هر پارتی می تواند صدای کاربران مختلف را قطع نماید تا از بروز مسائل احتمالی جلوگیری شود. در نهایت، اعضای پارتی های ویندوز 10 هم می توانند از این ویژگی بهره ببرند.

مضاف بر این ها، مایکروسافت بهبودهایی در تجربه کاربری پارتی چت های اکس باکس وان به وجود آورده. برای مثال پیش از این، خروجی صدای این پارتی ها تنها به هدست محدود می شد اما حالا می توان تنظیمات را به گونه ای تغییر داد که صدا به صورت همزمان روی هدست و اسپیکر پخش شود. علاوه بر این، تعداد افراد حاضر در پارتی ها به 16 نفر افزایش یافته؛ رقمی که پیش از این محدود به 12 نفر بود.

در آخر، باید اشاره کرد که تمام این تغییرات، روی اپلیکیشن اکس باکس در اکس باکس وان و ویندوز 10 قابل دسترسی اند. البته همان طور که گفته شد، آپدیت جدید فعلا در انحصار مشترکین برنامه Preview است اما انتظار می رود که تا چند هفته آتی، برای سایر کاربران نیز منتشر شود.

منبع: Major Nelson

برچسب‌ها:آپدیت اکس باکس واناپلیکیشن اکس باکسمایکروسافت

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
سازگاری اکس باکس وان با بازی های اکس باکس 360