برخورد قانونی پلیس زنجان با حیوان‌آزارها


رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تأکید بر این‌که پیامبر گرامی اسلام (ص) انسان‌ها را از به جان هم انداختن حیوانات نهی کرده است، گفت: پلیس با کسانی که نسبت به آزار و اذیت حیوانات اقدام کنند برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «شهرام مقدم» اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر برگزاری مسابقه بین حیوانات و آزار و اذیت آن‌ها توسط عده‌ای و درخواست دستگاه قضا در این خصوص، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در پی این اقدام غیر انسانی و غیر اخلاقی تعدادی از افراد دخیل در این امر در سطح استان شناسایی و به مقر پلیس دعوت و از آن‌ها تعهد اخذ شد تا از تکرار این‌ قبیل اقدامات خودداری کنند.

مقدم با بیان این‌که ائمه معصومین(ع) نیز انسان را از آزار هر حیوان و جان‌داری نهی کرده‌اند، گفت: به این افراد نیز توصیه می‌کنیم از این اقدامات غیر انسانی پرهیز کرده و پلیس نیز در حیطه قوانین و وظایف خود با آنان برخورد می‌کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان این‌که پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز انسان‌ها را از به جان هم انداختن حیوانات نهی کرده است، گفت: از مردم نیز می‌خواهیم از حضور در چنین مکان‌هایی خودداری کنند.


ویدیو مرتبط :
تصرف غیر قانونی 20 هزار هکتار در فارس و زنجان