ستایش انریکه از عملکرد دروازه‌بان تیمش


سرمربی بارسلونا با تمجید از دروازه‌بان آلمانی خود عنوان کرد درخشش بی‌نظیر او باعث شد تا بارسلونا در این دیدار شکست نخورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، بارسلونا در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی که خیالش را بابت صعود به عنوان تیم نخست به مرحله بعد قطعی شده می‌دید، در بای‌ آره‌نا برابر بایرلورکوزن به تساوی یک بر یک رسید.

لوییس انریکه در مورد تساوی تیمش در این دیدار برابر لورکوزن گفت: بعد از بازی با لورکوزن احساس مثبتی از این دیدار داشتم. برابر تیمی که برای صعود می‌جنگید و قصد داشت با تمام توان برابر ما بجنگد، خیلی خوب بازی کردیم و اجازه ندادیم حریف بتواند بر بازی مسلط شود. البته می‌دانم باید از تراشتگن نیز تشکر کنم که با واکنش‌های خوبش باعث شد به تساوی برسیم. عملکرد او بی‌نظیر بود و شاید اگر او را نداشتیم، در این دیدار شکست می‌خوردیم.

سرمربی موفق بارسلونا در ادامه گفت: این بازی محک خوبی برای ما در لیگ قهرمانان بود و باید ببینیم در مرحله بعد چه اتفاقتی برای ما رخ خواهد داد. منتظرم ببینم چقدر خوش شانس خواهیم بود تا ببینیم در مرحله بعد با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم. از عملکرد بازیکنانم در این بازی سخت خارج از خانه، کاملا راضی هستم. حریف، بازی را برای ما خیلی سخت کرده بود و بازی دشواری برابر آنها داشتیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه درباره نیمار که با مصدومیت روبه‌رو شده است نیز گفت: باید منتظر بمانم تا ببینم چه سرنوشتی برای نیمار رقم خواهد خورد. منتظر هستیم تا گزارش تیم پزشکی را درباره نیمار ببینم ولی بعید می‌دانم مصدومیت او جدی باشد.

او در پایان گفت: دوست دارم بازیکنان زیادی از تیم جوانان بارسلونا راهی تیم اصلی شوند. بازیکنان در تیم جوانان فرصت زیادی برای پیشرفت دارند ولی باید با شرایط تیم اصلی کنار بیایند و از کوچکترین فرصت‌ها برای نشان دادن خودشان استفاده کنند. برای مثال سمپر و سرخی روبرتو، دو بازیکن بسیار خوبی بودند که مرا تحت تاثیر قرار دادند. فکر می‌کنم این قابلیت را داریم که چند بازیکن خوب مثل آنها داشته باشیم.

بارسلونا که صدرنشین لالیگا است در گروهش به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شده و منتظر است حریفش در مرحله یک هشتم نهایی، روز دوشنبه مشخص شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
وقتی که یک دروازه بان ناجی تیمش میشود