فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امتحانات پایان سال مدارس قصرشیرین 25 اردیبهشت ماه آغاز می شود


منوچهر حسینی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم به منظور جلوگیری از تقارن زمان امتحانات دانش آموزان با آغاز ماه مبارك رمضان براساس بخشنامه ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش اتخاذ شده است.
وی اظهار داشت: براساس این ابلاغ امتحانات پایان سال دانش آموزان شهرستان مرزی و گرمسیری قصرشیرین نیز باید تا 18 خرداد ماه پایان یابد.
حسینی اضافه كرد كه این اقدام برای استفاده بیشتر دانش آموزان و اولیای آنان برای بهره گیری بیشتر از بركات و معنویت ماه مبارك رمضان صورت گرفته است.
قصرشیرین در غرب استان كرمانشاه با بیش از27 هزار نفر جمعیت در مقاطع مختلف تحصیلی سه هزار و 500 دانش آموز دارد كه در 48 واخد آموزشگاهی شهری و روستایی این شهرستان مرزی مشغول تحصیلند.
7079/3012/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پایان فصل اول سریال قبول میکنم،جمعه 25 اردیبهشت ماه