مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



رییس سازمان حج و زیارت:هیچ یک از زائران تمتع انصراف نداده‌اند


به گزارش شیعه آنلاین ، سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت به حادثه منا اشاره کرد و افزود: بر اساس بررسی های انجام شده و گزارش بانک ملی هیچ یک از متقاضیانی که در گذشته برای سفر تمتع ثبت نام کرده بودند به دلیل اتفاقات اخیر مکه و حادثه منا انصراف نداده اند و تمام افراد در انتظار اعلام اولویتها هستند.

وی گفت: اولویت های تمتع مصادف با ۱۷ ربیع الاول، روز سه شنبه ۸ دیماه اعلام خواهد شد و پس از آن نیز در دهه فجر ثبت نام در کاروانهای مجاز سازمان حج آغاز می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه هنوز عربستان در مورد افزایش تعداد زائران اعزامی حج ۹۵، اعلام موافقت نکرده است، گفت: فعلا تعداد زائران، همان ۶۴ هزار نفر خواهد بود و در صورت موافقت با افزایش تعداد زائران ما نیز تعداد حجاج را افزایش می دهیم.

به گفته وی، هنوز مبلغ قطعی هزینه های تمتع مشخص نشده است و به زودی اعلام می شود اما در مجموع مبلغ کلی در دو قسط از زائران دریافت می شود.


ویدیو مرتبط :
بازگشت رییس سازمان حج و زیارت + آخرین آمار فاجعه منا