فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جنیفر لارنس در درام دارن آرنوفسکی


جنیفر لارنس که به تازگی یک جایزه گلدن گلوب را به جوایز قبلی‌اش اضافه کرده، در فیلم جدید دارن آرنوفسکی جلوی دوربین می‌رود.

خبرگزاری مهر: پارامونت پیکچرز اعلام کرد برنده گلدن گلوب در فیلمی از این کمپانی که سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود، نقش آفرینی خواهد کرد. البته چند ماه پیش نیز زمزمه‌های حضور لارنس در این فیلم به گوش می‌رسید که حال به نظر می‌رسد این مساله محقق شده است.

این فیلم را اسکات فرانکلین و آری هندل و نیز کمپانی آرنوفسکی با عنوان «پروتوزوآ پیکچرز» تهیه خواهند کرد. این فیلم که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده درباره زوجی است که با آمدن مهمانانی ناخوانده به خانه‌شان در فشار قرار می‌گیرند.

جنیفر لارنس در درام دارن آرنوفسکیلارنس جایزه گلدن گلوب را یکشنبه شب به عنوان بهترین بازیگر زن فیلم کمدی یا موزیکال برای بازی در فیلم «جوی» به دست آورد.

آخرین فیلمی که از آرنوفسکی به نمایش درآمد فیلم «روح» با بازی راسل کرو بود. «قوی سیاه»، «رکوایم برای یک رویا»، «کشتی گیر» و «چشمه»‌ از دیگر فیلم‌های وی هستند.


ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم عظیم (نوح) ساخته دارن آرنوفسکی