افشای مشخصات سامسونگ گلکسی C5 در AnTuTu


این بنچمارک نشان می دهد که گلکسی C5 با رم 4 گیگابایتی خود را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده معرفی کرده است.

بارها و بارها اطلاعات گوشی‌های سامسونگ پیش از رونمایی رسمی لو رفته یا حداقل شایعاتی از آنان منتشر شده است. گوشی‌های سری C نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند. حالا هم نوبت به گلکسی C5 است. یکی از کاربران میکروبلاگ چینی Sina Weibo ادعا می‌کند که توانسته است به نسخه‌ای از گلکسی C5 دست یابد و آن را با AnTuTu بنچمارک‌گیری کند.

افشای مشخصات سامسونگ گلکسی C5 در AnTuTu

این بنچمارک نشان می دهد که گلکسی C5 با رم 4 گیگابایتی خود را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده معرفی کرده است. حافظه داخلی این گوشی، 32 گیگابایت است. دوربین‌های این گوشی با 8 مگاپیکسل برای دوربین جلویی و 16 مگاپیکسل برای دوربین عقب بسیار قدرتمند هستند. چیست آن، اسنپدراگون 617 است که قبلا در اچ‌تی‌سی One A9 هم دیده شده است. چیپ گرافیکی آن، Adreno 405 است که همانی است که در اکثر پرچمداران سال 2014 دیده می‌شد و احتمالا قادر است اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را به خوبی روی نمایشگر 1920*1080 گلکسی C5 نشان دهد و اجرا کند. متاسفانه این بنچمارک، اطلاعاتی از باتری این گوشی نداده است. سیستم‌عامل نیز که اندروید مارشملو 6.0.1 است.

بر اساس اخبار پیشین، این گوشی طراحی فلزی پریمیوم خواهد داشت و تفاوت چندانی با گوشی‌های فعلی سامسونگ از نظر طراحی ندارد. مطابق با همین اخبار، زمان عرضه گلکسی C5 در چین در ماه مه خواهد بود. هنوز از زمان عرضه این گوشی برای بازارهای دیگر خبری به بیرون درز نکرده است.

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
مشخصات کامل باریک ترین گوشی سامسونگ گلکسی A8