سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزیدگان کنگره پرسش مهر شانزدهم رئیس جمهور اواخر فروردین 95 تجلیل می‌شوند


مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که «پرسش مهر شانزدهم رئیس جمهور از دانش‌آموزان در چه مرحله ای است؟»، اظهار داشت: امسال پرسش شانزدهم رئیس جمهور از دانش‌آموزان با این عنوان که پس از توافق هسته‌ای با 6 کشور دنیا، چه فرصت‌های تازه‌ای پیش روی ما گشوده خواهد شد، است که ما مرحله آموزشگاهی را در مدارس به اتمام رسانده‌ایم و تا پایان بهمن آثار برگزیده استان‌ها به مرحله کشوری فرستاده خواهد شد.

وی ادامه داد: در اسفند آثار برگزیده را ارزیابی کرده و در اواخر فروردین یا اول اردیبهشت 95 که حول روز فناوری هسته‌ای خواهد بود، از برگزیدگان آثار شرکت کننده در کنگره پرسش مهر شانزدهم تجلیل می‌شود.

علی‌اکبرزاده افزود: مخاطبان امسال ما در پرسش مهر دانش‌آموزان، معلمان، دانشجو معلمان و اولیای دانش‌آموزان بودند که مراحل اجرایی این پرسش مهر در استان‌ها انجام شده و قرار است تا پایان اسفند همایش‌های مختلفی در استان‌ها با حضور دانش‌آموزان، معلمان، دانشجو معلمان و خانواده‌ها برگزار شود و مسئولان استان‌ها پیرامون این موضوع صحبت کنند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: با توجه به اینکه در حال حاضر در روزهای پس از تحریم‌ها قرار داریم، همه مردم باید به فکر این باشند همان‌طور که از روزهای تحریم سربلند بیرون آمدند، در رابطه با پس از تحریم نیز موفق و پیروز باشند.

علی‌اکبرزاده تصریح کرد: این پرسش زمان بسیار خوبی مطرح شده است و سعی کرده‌ایم همه را درگیر آن کنیم تا کنگره ملی پرسش مهر مؤثری برگزار شود تا ایده‌ها و نظراتی که توسط مخاطبان به پرسش رئیس‌جمهور داده شده را دسته‌بندی کنیم و در اختیار وی قرار دهیم، شاید یک دانش‌آموز ابتدایی نیز در جایگاه خود، ایده‌ای در خصوص پس از برجام مطرح کند که مورد قبول و پذیرش مسئولان کشور باشد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1OGC7K


ویدیو مرتبط :
تجلیل از قهرمانان توسط رئیس جمهور