سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ اضافه شدن زبان عربی به دستیار مجازی سیری در iOS 9.2


تماشا کنید/ اضافه شدن زبان عربی به دستیار مجازی سیری در iOS 9.2

هفته‌ی گذشته اپل نسخه‌ی آزمایشی iOS 9.2 را برای تست توسط توسعه‌دهندگان ارائه کرد. نکته‌ی جالب در مورد این نسخه از iOS اضافه شدن پشتیبانی از زبان عربی توسط دستیار مجازی سیری است. افزوده‌ شدن این ویژگی به همراه افتتاح فروشگاه فیزیکی در امارات نشان‌دهنده‌ی تمرکر بیشتر اپل بر روی بازار خاورمیانه است.

زومیت/ هفته‌ی گذشته اپل نسخه‌ی آزمایشی iOS 9.2 را برای تست توسط توسعه‌دهندگان ارائه کرد. نکته‌ی جالب در مورد این نسخه از iOS اضافه شدن پشتیبانی از زبان عربی توسط دستیار مجازی سیری است. افزوده‌ شدن این ویژگی به همراه افتتاح فروشگاه فیزیکی در امارات نشان‌دهنده‌ی تمرکر بیشتر اپل بر روی بازار خاورمیانه است.
اپل در نسخه‌ی ۸ از سیستم عامل خود زمینه‌های پشتیبانی از زبان عربی را با اضافه کردن صفحه کلید مختص این زبان فراهم کرده بود و حالا در نسخه‌ی ۹.۲ از iOS شاهد پشتیبانی از زبان عربی در دستیار مجازی سیری نیز خواهیم بود. این در حالی است که پشتیبانی از زبان فارسی حتی به صفحه کلید iOS نیز اضافه نشده است.

لینک دانلود ویدئو

در حال حاضر زمان عرضه‌ی عمومی iOS 9.2 مشخص نیست.

دستیار مجازی سیری اپل که از سال ۲۰۱۱ با آغاز کار خود از طریق برزورسانی‌های مختلف از زبان‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند و اضافه شدن زبان عربی به آن نیز می‌تواند خبر خوبی برای کاربران بسیار عرب زبان آیفون‌ها باشد.


ویدیو مرتبط :
اضافه شدن زبان عربی به دستیار مجازی سیری در iOS 9.2