ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بولت در سالگرد المپیک لندن می‌دود


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، برگزار کنندگان مسابقات دوومیدانی لندن حضور «اوسین بولت» دارنده 6 طلای المپیک را برای سالگرد مسابقات المپیک 2012 لندن در سال آینده را که یکی از بزرگترین رویدادهای دوومیدانی جهان است، تأیید کردند.

سریع‌ترین دونده جهان در مسابقات لیگ الماس لندن که 22 و 23 ژوئیه (31 تیر و اول مرداد 95) و پیش از بازی‌های ریو برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

این دونده جاماییکایی اعلام کرده است: خوشحالم که دوباره در استادیوم المپیک لندن خواهم دوید. می‌دانم که هواداران دوومیدانی دانش عمیقی در این ورزش دارند و فضای بزرگی را مثل همیشه فراهم می‌کنند.

وی افزود: ابتدا در گرندپری 2005 لندن شرکت کردم و این نهمین رقابت من در این شهر خواهد بود. جاماییکایی‌های زیادی در لندن زندگی می‌کنند و من همیشه مورد حمایت آنها هستم.

رئیس هیئت مدیره دوومیدانی انگلیس نیز گفت: بولت ورزشکاری جهانی است و این یکی از آخرین فرصت‌ها برای خانواده‌ها است که برای تماشای مسابقه وی حضور داشته باشند.

سالگرد مسابقات المپیک لندن یکی از بهترین رویدادهای ورزشی در لندن است و امسال نیز با نزدیک‌تر شدن به المیپک ریو جذابیت خاصی خواهد داشت.

بولت جاماییکایی نخستین دونده‌ای است که در دو دوره پیاپی المپیک در هر سه ماده دو سرعت (100 متر، 200 متر و 4 در 100 متر) صاحب مدال طلا شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بولت قهرمان دو 200 متر المپیک 2012 لندن